اخبار داغ

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

دانشگاه‌‎ها آبان‌ماه بازگشایی می‌شوند

دانشگاه‌‎ها آبان‌ماه بازگشایی می‌شوند
فتحی با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون دانشجویان در سراسر کشور، از بازگشایی مدارس و دانشگاه‎‌ها در آبان‌ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن فتحی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، درباره نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار داشت: اخیرا با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر علوم و سرپرست وزارت آموزش و پرورش این موضوع در مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به نحوه واکسیناسیون معلمان، اساتید و دانشجویان مقرر شد ابتدای مهرماه مدارس و دانشگاه‌ها به صورت مجازی بازگشایی شود.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت اصلی دولت در حال حاضر موضوع سلامت است، افزود: تا زمانی که واکسیناسیون به طور کامل صورت نگیرد، بازگشایی دانشگاه‌ها به صلاح نیست اما می‌توان با واکسیناسیون معلمان مدارس با جمعیت کمتر از ۱۰ را حضور کرد.

وی با اشاره به بالا رفتن سرعت واکسیناسیون در کشور و ثبت رکورد تزریق یک میلیون دز واکسن در روز، ادامه داد: روند واکسیناسیون دانشجویان نیز آغاز شده و با سرعت بالایی ادامه دارد.

فتحی تصریح کرد: در صورت تکمیل واکسیناسیون دانشجویان، احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها در آبان ماه را به صورت حضوری شاهد باشیم و مدارس نیز به صورت تدریجی بازگشایی خواهند شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: همه این مسائل به میزان سرعت واکسیناسیون در کشور باز‌می‌‎گردد، در صورتی که سرعت واکسیناسیون به مانند روزهای اخیر باشد، می‌توان امیدوار به بازگشایی دانشگاه‌ها در آبان‌ماه امیدوار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه