اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان کردستان در بازدید از زندان مرکزی سنندج خبر داد؛

کاهش ۱۰ درصدی موجودی زندانهای کردستان نسبت به سال گذشته/ بازگشت ۱۳ زندانی به آغوش خانواده

کاهش ۱۰ درصدی موجودی زندانهای کردستان نسبت به سال گذشته/ بازگشت ۱۳ زندانی به آغوش خانواده
با حضور رئیس کل دادگستری کردستان و معاون قضایی ایشان در زندان مرکزی سنندج ۱۳ زندانی واجد شرایط از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان برگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین سید حسن حسینی در معیت معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان و مدیرکل زندانهای استان ابتدا با حضور در کانون اصلاح و تربیت شهرستان سنندج ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان و استماع درخواست ها، مشکلات قضایی آنان را بررسی و دستورات لازم جهت رسیدگی در این خصوص را صادر نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

در ادامه این بازدید، رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در زندان مرکزی سنندج در جمع مددجویان این ندامتگاه حضور یافت و  با اجرای طرح پایش در راستای اهداف کاهش جمعیت کیفری زندانیان به بررسی درخواستهای مددجویان پرداخت.

عالی ترین مقام قضایی استان در حاشیه این دیدار عنوان کرد : خوشبختانه آمار بازدید قضات از زندانهای استان در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۸۰ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین اظهار داشت: حضور مستمر قضات دادگستری در زندانها ضمن تسریع در رسیدگی به پرونده قضایی مددجویان موجب افزایش ۳۴ درصدی استفاده از تاسیسات ارفاقی و نهادهای قانونی شده است که این دستاوردی قابل ملاحظه در راستای سند تحول قضایی است و این موضوع سبب شده تا تعداد زندانیان موجود در زندانهای استان در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یابد.

در پایان این بازدید با حضور مقامات قضایی و دستورات صادر شده از سوی رئیس کل دادگستری استان تعداد ۱۳ نفر از زندانیان واجد شرایط فی المجلس از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه