اخبار داغ

۱۳ سال بلاتکلیفی ۱۰ کیلومتر جاده روستایی؛ وعده‌هایی که برای مردم"بشنو" اجرایی نشد+تصاویر

۱۳ سال بلاتکلیفی ۱۰ کیلومتر جاده روستایی؛ وعده‌هایی که برای مردم"بشنو" اجرایی نشد+تصاویر
مردم روستای شهید پرور بشنو شهرستان بشاگرد از بلاتکلیفی ۱۳ ساله جاده مواصلاتی این روستا گلایه‌مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صالحی زاده عضو شورای اسلامی روستای بشنو شهرستان بشاگرد در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با اعلام این خبر اظهار کرد: مردم روستای شهید پرور بشنو بخش گوهران شهرستان بشاگرد با مشکلات فراوانی مواجه هستند که عدم دسترسی 10 کیلومتری به راه مناسب روستایی، موجب شده که رفت وآمد سختی داشته باشند.

صالحی زاده افزود: طی سال های مختلف بارها و بارها معضلات ، مشکلات و تهدیدهای این جاده روستایی به مسئولان شهرستان و استان ارائه و گوشزد شده اما متاسفانه هر سال بنا به دلایلی از بهسازی و آسفالت آن سرباز زده اند.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی از این روستا تقدیم انقلاب اسلامی شده است، گفت: مردم بشنو خواهان بهسازی و آسفالت این مسیر فراموش شده هستند.

عضو شورای اسلامی روستای بشنو بشاگرد عرض کم جاده ، شیب تند و پرپیچ و خم بودن را مشکل اصلی این محور مواصلاتی عنوان و خاطرنشان کرد: وجود این معضلات موجب شده که مردم از این وضعیت اظهار نگرانی کرده و امیدواریم مسئولین به داد ما برسند و برای رفع این مشکلات تلاش نمایند.

صالحی زاده با تاکید بر اینکه سال‌هاست که مسولین وعده باسازی و آسفالت جاده را داده اند اما درعمل چیزی مشاهده نشده، تصریح کرد: نبود راه مناسب موجب شده که مردم ساکن مهم‌ترین راهکار را مهاجرت و عزیمت از روستا بدانند .

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم قول و وعده های داده شده در راستای  بازسازی این جاده روستایی که آرزوی دیرینه مردم مومن این منطقه است با آسفالت جاده بشنو محقق شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه