اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز:

۵ گزینه بومی برای استانداری البرز به وزارت کشور معرفی شد/ استاندار منتخب می تواند انتصابات و مهره‌چینی‌های اخیر را لغو کند

۵ گزینه بومی برای استانداری البرز به وزارت کشور معرفی شد/ استاندار منتخب می تواند انتصابات و مهره‌چینی‌های اخیر را لغو کند
علیرضا عباسی گفت: مجمع نمایندگان استان البرز در قالب جلساتی جمع‌بندی‌های لازم را انجام داد و ۵ گزینه را به وزارت کشور معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس مجمع نمایندگان استان البرز درباره حواشی انتخاب استاندار و مهره چینی های اخیر در استانداری، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: انتصابات روزهای پایانی فعالیت دولت قبل در البرز، می تواند توسط استاندار جدید لغو شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علیرضا عباسی افزود: بر اساس بخش نامه دولت، نباید تا استقرار کامل بدنه جدید دولت در استان ها عزل و نصبی انجام شود چرا که استاندار جدید در صورت نادرست بودن انتصابات می تواند آن را لغو کند، البته همواره با تغییر دولت ها، جمع هایی تشکیل و حتی گزینه هایی برای سمت استانداری پیشنهاد می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه گزینه های مطرح شده در جلسات احزاب و گروه های مختلف صرفا پیشنهاد است، اظهار داشت: البته وزارت کشور از نمایندگان استان البرز درخواست کرد ۵ گزینه مناسب را برای استانداری البرز پیشنهاد دهیم، اگر چه اصراری هم مبنی بر پذیرش گزینه های نمایندگان از سوی وزارت کشور نیست.
,
 
,
عباسی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان البرز در قالب جلساتی جمع بندی های لازم را انجام داد و ۵ گزینه را به وزارت کشور معرفی کرد اما گروه هایی اعم از شورای ائتلاف، وحدت و حتی اصلاح طالبان که زمان انتخابات فعال بوده اند افرادی را اعلام کرده اند.
,
 
,
وی اظهار داشت: اینکه گزینه های اعلام شده توسط گروه های مختلف در نهایت استاندار البرز می شوند صحیح نیست، وزارت کشور نظرات مختلف را دریافت می کند اما تصمیم گیری نهایی بر عهده این مجموعه است و حتی تضمینی برای انتخاب استاندار از بین گزینه های مجمع نمایندگان البرز هم وجود ندارد.
,
 
,
عباسی تصریح کرد: البته هر کسی پیش از اینکه منافع شهر را ببیند، منفعت حزب خود را نگاه می کند چرا که اعتقاد دارد اگر فرد مد نظر آنها انتخاب شود از افراد همان حزب استفاده می کند. به همین دلیل است که وزارت کشور به دنبال دریافت اسامی متعدد است تا بهترین گزینه را به عنوان استاندار انتخاب کند.
,
 
,
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت کشور به دنبال انتخاب گزینه ای است که منافع استان و مردم را در نظر دارد، گفت: سعی ما برای معرفی گزینه های مد نظر به وزارت کشور، افراد بومی البرز بود و اصرار داریم حتی مدیران کل استان هم بومی باشند.
,
 
,
عباسی افزود: البرز از نظر سرانه های بهداشتی، درمانی، آموزشی و ورزشی آخرین استان کشور است، هر کسی که استاندار می شود باید سعی داشته باشد البرز را از نظر این سرانه ها ارتقا دهد، همچنین بودجه استان وضعیت خوبی ندارد و استاندار باید برای بهبود آن قدم بردارد.
,
 
,
رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه استان البرز از نظر آب و زیر ساخت ها وضعیت مناسبی ندارد، اظهار داشت: زندان ها، مهاجرت و حاشیه نشینی باید در دستور کار استاندار جدید قرار گیرد، خوزستان و سیستان و بلوچستان استاندار ویژه دارند اما البرز در حال حاضر به عنوان ویژه اعلام نشده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه