اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز:

علی‌رغم سیر نزولی کرونا در البرز همچنان میزان خطر بالا است/ تزریق دوز سوم واکسن برای افراد دارای بیماری زمینه‌ای و کادر درمان

علی‌رغم سیر نزولی کرونا در البرز همچنان میزان خطر بالا است/ تزریق دوز سوم واکسن برای افراد دارای بیماری زمینه‌ای و کادر درمان
مهرداد بابایی گفت: بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌های انجام شده همچنان وضعیت کرونایی ۶ شهرستان البرز قرمز است و این روند نشان می‌دهد که همچنان میزان خطر بالا خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با اشاره به اینکه خوشبختانه آمارها رو به نزول است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: البته آمار همچنان بالا است، نسبت به پیک پنجم آمار پائین آمده اما شرایط با پیک قبلی برابر است.

مهرداد بابایی افزود: بر اساس آخرین به روزرسانی های انجام شده همچنان وضعیت کرونایی ۶ شهرستان البرز قرمز است و این روند نشان می دهد که همچنان میزان خطر بالا خواهد بود و باید رعایت شیوه نامه های بهداشتی با جدیت ادامه پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
وی سرعت واکسیناسیون در استان البرز را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: روزانه بیش از ۲۰ هزار دوز واکسن تزریق می شود و به رکورد روزانه ۲۴ هزار دوز هم رسیده ایم، گروه های جدیدی هر روز اضافه می شوند و دانشجویان و طلاب هم می توانند در سامانه ثبت نام کنند.
,
 
,
بابایی با اشاره به اینکه کارگران با هماهنگی محل کار می توانند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند، تصریح کرد: در روستاها با هماهنگی بهورز و مرکز بهداشتی روستا، افراد بومی و بالای ۱۸ سال می توانند برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنند.
,
 
,
وی گفت: تزریق واکسن کرونا از روزی ۲ هزار دوز آغاز شده و امروز به ۲۴ هزار دوز رسیده است، پیش بینی شده ۲ مرکز در کرج شبانه روزی شود، بر اساس براورد سهمیه باید ۱۷ مرکز تجمیعی راه اندازی می شد اما در حال حاضر ۳۳ مرکز فعالیت می کنند.
,
 
,
بابایی در خاتمه با اشاره به اینکه ۲۹ مرکز بهداشتی روستایی و شهری هم تزریق واکسن را انجام می دهند، افزود: تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد دارای بیماری زمینه ای، صعب العلاج و کادر درمان که مواجهه مستقیم با بیماران دارند انجام خواهد شد و عموم مردم مطرح نیست.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه