اخبار داغ

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد:

متقاضیان مسکن مهر با پرداخت بدهی مشمول تخفیف ۱۵درصدی می‌شوند/ آورده ۳۲۰ میلیارد تومانی پروژه های هشتگرد هنوز جذب نشده است

متقاضیان مسکن مهر با پرداخت بدهی مشمول تخفیف ۱۵درصدی می‌شوند/ آورده ۳۲۰ میلیارد تومانی پروژه های هشتگرد هنوز جذب نشده است
محمدعلی حاجی‌زاده گفت: متقاضیانی که نتوانسته‌اند بدهی خود را پرداخت کنند اگر تا پایان آذر نسبت به این موضوع اقدام کنند مشمول تخفیف ۱۵درصدی عرصه زمین خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه ساخت مساکن مهر بر اساس آورده متقاضیان و تسهیلات بانک مسکن است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: اولویت دولت دوازدهم و جدید پایان مسکن مهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمد علی حاجی زاده افزود: ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد وجود دارد اما ۳۲۰ میلیارد تومان آورده متقاضیان جذب نشده است در نتیجه آمادگی داریم بدهی متقاضیان را ۱۵ درصد تخفیف دهیم تا دولت هم در موعد مقرر بتواند مسکن مهر را تحویل دهد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تکمیل زیرساخت ها و محوطه سازی مسکن مهر در گرو جذب منابع مالی است، اظهار داشت: متقاضیانی که نتوانسته اند بدهی خود را پرداخت کنند اگر تا پایان آذر نسبت به این موضوع اقدام کنند مشمول تخفیف ۱۵ درصدی عرصه زمین خواهند شد.
,
 
,
حاجی زاده تصریح کرد: متقاضیان ۲۴ پروژه مسکن مهر در هشتگرد همچنان بدهی دارند در نتیجه باید منابع مالی کسب و به پیمانکار و سازنده تحویل داده شود تا نسبت به تکمیل پروژه ها اقدام کنند، اقدامات زیر بنایی از جمله گاز، برق و آب و محوطه سازی توسط شرکت عمران انجام می شود.
,
 
,
وی گفت: ۳ پروژه ویلایی در هشتگرد وجود دارد که بر اساس قرارداد خرید عرصه در آنها اجباری است، در نتیجه ۲۰ درصد هزینه باید نقد و مابقی ۵ ساله پرداخت شود اما اگر نقد هزینه را پرداخت کنند مشمول تخفیف ۳۰ درصدی خواهند شد اما تمام این اقدامات در گرو تعامل و مشارکت مردم است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه