اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان:

۷۵درصد مدارس لرستان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد

۷۵درصد مدارس لرستان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد
غفوری‌نژاد گفت: ۷۵درصد مدارس استان لرستان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد و تلاش می‌شود با تامین اعتبار مابقی سیستم‌ها استاندارد شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر غفوری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون سیستم گرمایشی ۷۰۲ کلاس درس در مدارس استان استاندارد شد و در حال حاضر کمتر از ۲۵ درصد مدارس استان سیستم گرمایشی استاندارد ندارند و این مدارس از بخاری گازی استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: همچنین ۷۰۰بخاری نفتی در برخی از مدارس وجود دارد که جمع آوری این سیستم گرمایشی در اولویت کاری قرار دارد و با تخصیص اعتبارات، این سیستم گرمایشی استانداردسازی خواهد شد.

,

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان تصریح کرد: امسال ۲۳۸ کلاس درس در قالب ۷۴ فضای آموزشی تحویل داده شد که تعدادی از پروژه‌ها از مدارس قدیمی و فرسوده بودند که با کمک خیرین و تخصیص اعتبارات، نوسازی شدند.

,

غفوری‌نژاد عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون نیز ۹۰ مدرسه تخریبی، ایمن‌سازی شده تا در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

,

وی با اشاره به مشارکت ۱۴۲ هزار نفر در طرح آجر به آجر گفت: این طرح با هدف مشارکت خیرین برای ساخت مدارس آغاز شد که در دو پویش، خیرین بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی کمک کردند.

,

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خاطرنشان کرد: در این هفته ۱۸ کلاس درس در قالب هفت مدرسه با مشارکت شرکت میهن در استان افتتاح خواهد شد که تلاش می شود با مشارکت خیرین بتوانیم زمینه را برای تحصیل دانش آموزان فراهم نماییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه