اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

اجرای پارک اوره و پارک پتروشیمی در لردگان و بروجن/ تولید ملامین در آینده‌ای نزدیک در پتروارمند

اجرای پارک اوره و پارک پتروشیمی در لردگان و بروجن/ تولید ملامین در آینده‌ای نزدیک در پتروارمند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اجرا و احداث پارک اوره و پارک پتروشیمی در این استان برای شهرستان‌هالی لردگان و بروجن به سرانجام رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در شواری گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در این استان؛ اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اجرا و احداث پارک اوره و پارک پتروشیمی در این استان به سرانجام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی افزود: هیات امنای پارک اوره لردگان با حضور استاندار، شرکت پتروشیمی پترول، شرکت پتروشیمی لردگان، نماینده شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل شد.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای اجرای پارک اوره لردگان سه مرحله فراخوان اعلام شد و در نهایت شرکت پناه صنعت با ۸۰ درصد سهام و شرکت پتروشیمی لردگان نیز با ۲۰ درصد سهام برنده این مزایده شدند.
,
 
,
نصیری عنوان کرد: این دو شرکت که برنده مناقصه شدند در حال فراهم‌کردن مقدمات تشکیل شرکت هستند، پس از این نیز درخواست واگذاری اراضی ارائه می‌شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: پارک اوره لردگان با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۹ میلیارد تومان در مدت زمان ۳۶ماه اجرایی می‌شود، در این پارک در ۶ زون مواد پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف، لوازم خودرو، ملامین و ... تولید می‌شود.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین برای اجرای طرح پارک پتروشیمایی بروجن، نیز دو مرحله فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار اعلام شد و دو شرکت برای مشارکت اعلام آمادگی کرده‌اند، این پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان در ۲۴ ماه اجرایی می‌شود.
,
 
,
نصیری بیان کرد: طرح صنایع شیمیایی پتروارمند در شهرستان لردگان برای تولید ملامین، ایجاد می‌شود و پیشرفت فیزیکی این طرح ۳۵ درصد است، ۸۰درصد سهام این شرکت مربوط به شرکت پترول و ۲۰ درصد نیز مربوط به شرکت پتروشیمی لردگان است.
,
 
,
وی تاکید کرد: تجهیزات مورد نیاز طرح صنایع شیمیایی پتروارمند با اعتبار ۵۰ میلیون دلار خریداری و وارد کشور شده است و سازمان صمت باید مقدمات ترخیص این تجهیزات از گمرک را پیگیری کند.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای اجرای طرح صنایع شیمیایی پتروارمند نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به‌صورت ریالی  و ۵۰ میلیون دلار به‌صورت ارزی هستیم، تصریح کرد: تنها دو کارخانه مشابه طرح صنایع شیمیایی پتروارمند در ارومیه و خراسان شمالی وجود دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه