اخبار داغ

رییس گروه خودروسازی شرکت عقاب افشان مطرح کرد؛

چرخ تولید در زنجیر "خودتحریمی"/ عقاب افشان تنها صادرکننده خودرو مسافربری در ایران

چرخ تولید در زنجیر "خودتحریمی"/ عقاب افشان تنها صادرکننده خودرو مسافربری در ایران
عبدالله اکبری راد عامل اصلی مشکلات صنعت کشور را خود تحریمی دانست، گفت: خود تحریمی از سرعت واردات و صادرات جلوگیری می کند و باعث طولانی شدن روند اداری آن می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله اکبری راد رئیس هیات مدیره گروه تولیدی و صنعتی عقاب افشان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص آخرین تغییرات و تولیدات گروه صنعتی عقاب افشان، گفت: شرکت عقاب افشان با سابقه 70ساله جزو گروه های بزرگ خودرو سازی مسافربری در کشور معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

تولید بیش از 5 هزار خودرو مسافربری در سال

, تولید بیش از 5 هزار خودرو مسافربری در سال, تولید بیش از 5 هزار خودرو مسافربری در سال,

اکبری راد با اشاره به تولید 5 هزار دستگاه در سال توسط این گروه خودروسازی، اظهارکرد: این گروه خودروسازی با 2 هزار نفر نیروی مستقیم و 14 هزار نفر نیروی غیر مستقیم مشغول به فعالیت است و 14 واحد صنعتی دیگر را نیز تحت پوشش خود دارد.

,

رئیس هیات مدیره گروه تولیدی و صنعتی عقاب افشان سمنان با بیان اینکه این شرکت در بازسازی و تامین خودروهای مسافربری در حال فعالیت است، افزود: این شرکت در بحث خودروهای درون شهری و برون شهری به عنوان بهترین طراح در کشور شناخته شده است.

,

وی در خصوص کسب نشان چهار ستاره از شرکت بازرسی وزارت صمت برای این شرکت خودروسازی، افزود: تنها محصول است که بیش از 51درصد آن ساخت داخل است و امروزه توانسته به عنوان محصول چهار ستاره لقب بگیرد.

,

اکبری راد با بیان اینکه شرکت عقاب افشان در بحث کیفیت بالاترین رتبه کیفی را از شرکت بازرسی اداره صمت دریافت کرده است، تصریح کرد: این شرکت تنها صادر کننده  اتوبوس در کل کشور است و در بحث میزان ارز آوری نیاز به فروش مناسب این نوع از خودروهای مسافربری دارد.

,

این صنعتگر سمنانی با اشاره به اینکه این شرکت در کشورهای اروپایی نیز تائیدیه نمره گذاری خودرو را دارد، تشریح کرد: شرکت عقاب به کشورهای زیادی از جمله روسیه، اوکراین، ترکمنستان، آذربایجان، و کشور های عربی صادرات زیادی داشته است.

,

وی با بیان اینکه به دلیل شدت گرفتن تحریم ها در مبادلات پولی مشکلاتی ایجاد شده که از صادرات جلوگیری می کند، بیان کرد: شرکت عقاب افشان ظرفیت های فراوانی را برای صادرات این نوع از خودروهای مسافربری دارد اما بدلیل مشکلات مختلف از جمله شدت گرفتن تحریم ها این معضل از صادرات مناسب این شرکت جلوگیری کرده است.

,

اتکا به توانایی داخل از افتخارات عقاب افشان

, اتکا به توانایی داخل از افتخارات عقاب افشان, اتکا به توانایی داخل از افتخارات عقاب افشان,

اکبری راد در خصوص اتکای به توانایی های داخلی در ساخت این نوع خودرو مسافربری، عنوان کرد: در حال حاضر 60 درصد از ساخت خودرو متکی به توانایی های داخلی است و 40 درصد آن هم وارداتی است که از بهترین برندهای جهانی خریداری می شود.

,

رئیس هیات مدیره گروه تولیدی و صنعتی عقاب افشان سمنان با اشاره به فرصت های بسیار خوبی که در 40 ساله انقلاب در اختیار تولید داخل قرار گرفته است، تشریح کرد: در دنیای پیشرفته امروز نیاز به مدیریت بدون کارخانه با  استفاده از ظرفیت دیگران است که از همه ظرفیت ها با بروزترین تکنولوژی های جهان برای تکمیل این خودرو استفاده کنیم.

,

وی با بیان اینکه صنعت گران باید به دور از مسائل سیاسی به دنبال ارتباط با دنیا باشند و برای پیشرفت کشور تلاش کنند، بیان کرد: درخواست صنعت گران از دولت این است که ارتباط با کشورهای دنیا را افزایش دهد تا  کالاهای داخلی به همه جا عرضه شود.

,

اکبری راد با اشاره به اینکه تولیدات باید با دنیای امروز برابری کند تا محصول قابل عرضه ای را به دنیا داشته باشیم، خاطر نشان کرد: باید رابطه ای مستمر با کشورهای مختلف داشته باشیم چراکه تاخیر باعث جلو گیری در پیشرفت علمی کشور خواهد شد.

,

این صنعتگر سمنانی عامل اصلی مشکلات صنعت کشور را خود تحریمی دانست وعنوان کرد:خود تحریمی از سرعت واردات و صادرات جلوگیری می کند و باعث طولانی شدن روند اداری آن می شود همانند اینکه زمانی کالایی در کمترین زمان ممکن وارد کشور می شد ولی اکنون زمان بسیار زیادی صرف امور اداری می شود که باعث کاهش سرعت تولید خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه رابطه سالم و هدفمند با کشورهای دنیا  ما را به سمت پیشرفت می برد، تاکید کرد: با مشکلات موجود نه می توانیم واردات مناسبی انجام دهیم و نه صادرات مناسبی را برای شرکت های خود رقم بزنیم.

,

 اکبری راد در خصوص بالا بودن ارزش افزوده تولیدات این شرکت، تصریح کرد: اگر بتوانیم برنامه ریزی درستی انجام دهیم می توانیم بالانس ارزی مناسبی را برای مجموعه خودمان و تولید خودروهای مسافربر وعرضه به بازارهای جهانی داشته باشیم.

,

بی ثباتی در قوانین مشکل اصلی صنعت کشور

, بی ثباتی در قوانین مشکل اصلی صنعت کشور, بی ثباتی در قوانین مشکل اصلی صنعت کشور,

رئیس هیات مدیره گروه تولیدی و صنعتی عقاب افشان سمنان بی ثباتی در قوانین و مقرارت را مشکل اصلی تمامی صنعت گران دانست و اظهار کرد: قوانین مصوب شده با زمانی مناسب و برنامه ریزی شده تصویب شود.

,

وی با بیان اینکه اولین ابزار نیاز کشور برای یک کار آفرین و تولید کننده و سرمایه گذار قوانین و مقرارت با ثبات است، تصریح کرد: به عنوان یک تولید کننده از مجلس می خواهم یا قانونی را تصویب نکنند یا حداقل برای آن یک دوره زمانی ثابتی را مشخص کنند که در آن تغییری صورت نگیرد.

,

اکبری راد با اشاره به اینکه امنیت روانی و ثبات نرخ ارز و جلوگیری از بهره های بانکی در ثبات قیمت ها  تاثیر بسزایی دارد، تشریح کرد: نرخ بالا بهره های بانکی برای تولید کننده بسیار سنگین است و باید کنترلی در بحث نرخ بهره های بانکی صورت بگیرد.

,

این صنعتگر سمنانی با بیان اینکه با توجه به آلایندگی های موجود در کشور این شرکت نیز اقداماتی را انجام داده است، تصریح کرد: این شرکت برای اولین بار خودروهای درون شهری برقی را تولید کرده و به عنوان پیشرو در صنعت برقی سازی خودروها اقدامی بزرگ را رقم زده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه