اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

کارناوال مرگ با صدای «آقای صدا»/ سکوت معنی‌دار سلبریتی‌ها در برابر کنسرت کرونایی

کارناوال مرگ با صدای «آقای صدا»/ سکوت معنی‌دار سلبریتی‌ها در برابر کنسرت کرونایی
پنج شنبه هفته گذشته هزاران ایرانی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کنسرت ابراهیم حامدی خواننده خارج نشین در ترکیه رفتند و زمانی که به کشور برگردند احتمالا موج جدیدی از کرونا را وارد کشور خواهند کرد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کنسرت ابراهیم حامدی خواننده خارج نشین در ترکیه حواشی زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است؛ کنسرتی که با حضور تعداد زیادی از ایرانی ها و با رعایت کمترین فاصله گذاری های اجتماعی برگزار شد و بسیاری از کاربران در فضای مجازی به برگزاری این کنسرت در شرایط سخت و بحرانی کرونایی اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شرایط کرونا در کشور ترکیه، حال و روز مناسبی ندارد و از ابتلای روزانه حدود 30 هزار نفر تا مرگ 250 تا 300 نفر خبر می دهد اما کشور ترکیه که در این یک سال و نیم کرونایی ضرر و زیان فراوانی بابت عدم برگزاری کنسرت های موسیقی و نرفتن گردشگران خارجی به این کشور متحمل شده، گویا با وجود آمارهای بالای ابتلا و مرگ به دلیل کرونا، محدودیت های اجتماعی را برداشته و اجازه برگزاری کنسرت حتی در فضای بسته را صادر کرده است.

,

, ,

در حال حاضر بیش از یک ماه است که در ترکیه محدودیتهای اجتماعی برداشته شده و تجمع در مکانهای بسته امکان پذیر است. رعایت فاصله اجتماعی در وسائل نقلیه عمومی نیز الزامی نیست. تنها محدودیتی که همچنان برقرار مانده، الزام به پوشیدن ماسک، حتی در فضای باز است.

, .,

حالا با توصیف همه این شرایط برگزاری کنسرت ابی در حالی انجام شده که به نقل از شاهدان این کنسرت، شرط ورود به سالن داشتن تست منفی pcr و یا زدن دو دوز واکسن کرونا بوده که تجربه این یک سال و نیم کرونا ثابت کرده، گاها برخی از تست های منفی کرونا کاذب هستند و قادر به شناسایی فرد مبتلا به کرونا نیستند.

, pcr,

برخی از کاربران فضای مجازی مشخصا از ابی و پستی که با محتوای کمک به تهیه واکسن برای ایرانیان در اینستاگرامش منتشر کرده بود اعتراض کرده بودند و این رفتار او را کاملا متناقض می دانند.

,

برخی دیگر از کاربران به قیمت بالای کنسرت اعتراض کرده بودند؛ قیمت بلیط کنسرت ابی میانگین حدود ۱۸۰ دلار است که با احتساب دلار ۲۸ هزار تومان، بلیط ورود هر نفر به این کنسرت ۵ میلیون تومان بوده است. ابی اواخر شهریور ماه نیز در ارمنستان کنسرت برگزار می‌کند و ما بازهم باید شاهد هجوم هزاران ایرانی به این کنسرت بدون رعایت پروتکل‌ها باشیم. در روز‌های قبل نیز همین میزان جمعیت در کنسرت شادمهر خواننده ایرانی ساکن آمریکا حضور داشتند و در روز‌های آینده به ایران برمی‌گردند.

, .,

, , ,

در شرایطی که برخی سلبریتی ها در فضای مجازی برای برگزاری مراسم محرم در کشور شروع به گلایه گذاری و آه و فغان کرده بودند که چرا هیچ کس به فکر جان انسان ها نیست و در این شرایط مرگ و میر چرا باید این قبیل مراسم ها برگزار شود، حالا چشم و گوش خود را بر روی کنسرت ابی بسته اند و گویا ترجیح می دهند سکوت کنند تا نکند در بین هواداران خود محکوم به مخالفت با این خواننده معرفی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه