اخبار داغ

وقتی همت کارساز می‌شود:

طرح شهید سلیمانی آبی بر آتش ویروس منحوس کرونا/ بیش از ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سپیدان توزیع شد

طرح شهید سلیمانی آبی بر آتش ویروس منحوس کرونا/ بیش از ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سپیدان توزیع شد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپیدان گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای دستگیری از نیازمندان اجرایی شده و در قالب طرح شهید سلیمانی نیز این کار خداپسندانه ادامه دارد که تاکنون بالغ بر ۷۴۰۰ بسته معیشتی از قبیل برنج، روغن، ماکارونی، رب گرجه، لوبیا، عدس، مرغ، گوشت تهیه و توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، طرح شهید قاسم سلیمانی از سال گذشته با همکاری وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین در کشور آغاز به کار کرده و تا کنون ثمرات مطلوبی برای کنترل بیماری کرونا و دستگیری از نیازمندان و بیماران متاثر از کرونا داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
این طرح که تا قطع کامل زنجیره کرونا ادامه خواهد داشت به منظور دفاع از حریم سلامت گروه‌های مختلف جامعه و مقابله جدی با بیماری کرونا در حال اجرا است تا کنون 5 مرحله از این رزمایش در شهرستان برگزار شده است که آثار و برکات بیشتری از این طرح در جامعه دیده خواهد شد.
,
 
,
اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از مهمترین برنامه‌های طرح شهید سلیمانی در شهرستان سپیدان است تا افراد بیمار و خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند بتوانند دوران قرنطینه خود را در دوران بیماری بدون کوچکترین مشکلی سپری کنند.
,
 
,
مسلم محمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپیدان به تشریح اقدامات این ناحیه در راستای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: طرح شهید قاسم سلیمانی از طرح‌های اثر بخش در جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا است که در قالب این طرح تیم‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی با حضور بسیجیان شهرستان سپیدان فعال شده و کار رصد بیماران را دنبال می‌کنند.
,
 
,
محمدی با بیان اینکه بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی در نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی حضور دارند، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود برای پیشگیری از بیماری کرونا استفاده می‌شود.
,
 
,
وی از به کارگیری بسیج جامعه پزشکی برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا خبرداد و گفت: بیمار یابی و ارائه خدمات به بیماران در منزل از جمله اقدامات بسیجیان محسوب می‌شود که طی شبانه روز با روحیه جهادی خدماتی از جمله انتقال کپسول اکسیژن به منزل بیماران کرونایی جهت استفاده ،سرکشی از ناقلین قرنطینه شده در منازل و.. گوشه ای از اقدامات این طرح بود.
,
 
,
این مقام مسئول بیان داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای دستگیری از نیازمندان اجرایی شده و در قالب طرح شهید سلیمانی نیز این کار خداپسندانه ادامه دارد که تاکنون بالغ بر ۷۴۰۰ بسته معیشتی از قبیل برنج،روغن،ماکارونی،رب گرجه،لوبیا،عدس،مرغ،گوشت تهیه و توزیع شد.
,
 
,
بنابه گفته محمدی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در طرح شهید قاسم سلیمانی با تماس روزانه و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی در فراخوان تزریق واکسن به گروه‌های هدف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگام است و توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در بین مردم و نیازمندان، کمک به درمان کرونا به مبلغ۲۰۰میلیون ریال، تسویه حساب دفتری تعدادی از نیازمندان محله، راه اندازی پویش عدم افزایش اجاره مغازه ها و بخشش دوماه از اجاره مغازه ها توسط مالکین،چاپ پوستر کمک مومنانه و نصب آن در سطح شهرستان، برپایی ایستگاه جمع‌آوری نذورات از دیگر اقدامات این ناحیه بسیج است.
,
 
,
سپاه ناحیه سپیدان نیز در طرح شهید قاسم سلیمانی اقدامات تاثیرگذاری از جمله تشویق و ترغیب مردم و بسیجیان نسبت به توزیع نذورات به صورت خام و خشک، ترویج و تشویق مردم و بسیجیان در راستای واکسینه شدن،برگزاری جلسه توجیهی با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت تابعه و هیئت امنای مساجد، در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی برگزاری جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور بهورزان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و فرماندهان پایگاه‌ها و برگزاری جلسه توجیهی برای فرماندهان پایگاه‌ها در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان سپیدان انجام داده است.
,
 
,
وی ادامه داد: در زمینه‌های تهیه و توزیع ماسک در بین عزاردان حسینی توسط گروه های جهادی برگزاری جلسه با رئیس شبکه بهداشت و کارشناسان مربوطه و حضور در جلسات مربوط به کرونا، برگزاری جلسه با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و فرماندهان پایگاه‌های بسیج و حضور فرماندهان پایگاه‌ها در خانه بهداشت و مراکز درمانی برای تامل و اعلام آمادگی برای اجرای هر چه قوی‌تر طرح شهید سلیمانی به گفتگو پرداختند.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی بیماری کرونا، گفت: نیز در راستای بومی‌سازی دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های رسیده از ستاد سپاه استان در خصوص شیوع ویروس کرونا و ارسال به رده‌ها و حوزه‌های تابعه، کلاس توجیهی برای همه کارکنان کادر و وظیفه با همکاری شبکه بهداشت شهرستان برگزار شد.
,
 
,
محمدی تصریح کرد: پس از برگزاری جلسه قرارگاه مشترک جهادی شهرستان قرارگاه زیستی با شبکه بهداشت، برگزاری جلسات شورای اداری و شورای تامین، دوسالن ورزشی ۹دی و شهید صاحب کرم برای اقدامات لازم در طرح شهید سلیمانی به علوم پزشکی واگذار شد.
,
 
,
محمدی در پایان سخنان خود با اشاره به همت و تلاش بسیجیان گفت: در جمعه ای که برخی ها به استراحت می پرداختند، بسیجیان شهرستان سپیدان با اخلاص و با روحیه و با شجاعت و فداکاری پای کار بودند.
,
 
,
گفتنی است، شناسایی نفرات از آسیب دیدگان کرونا، توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر، توزیع ۲۵دستگاه تبلت برای دانش اموزان در بین نیازمندان، فعال‌سازی 10 کارگاه تولید، ضد عفونی کارگاه‌های تولید ماسک در 10 کارگاه و  تهیه و توزیع گوشت قربانی نیازمندان به نیابت شهدا توسط گروه جهادی و خیرین از دیگر اقدامات سپاه ناحیه سپیدان محسوب می‌شود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه