اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای فارس خبر داد؛

جابه‌جایی بیش از ۱۵میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل‌و‌نقل فارس

جابه‌جایی بیش از ۱۵میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل‌و‌نقل فارس
سیاهپور از جابه‌جایی بیش از ۱۵میلیون تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ناوگان حمل‌و‌نقل کالای استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این میزان حمل کالا طی یک میلیون و ۱۵۰ هزار سفر تحت صحابت بارنامه توسط ناوگان فعال کالای حمل و نقل جاده ای فارس به مقاصد مختلف درون و برون استانی جابه جا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی اشاره کرد: قابلیت و توانمندی‌های بخش حمل‌ونقل جاده ای کالای فارس با استفاده از امکانات موجود به ویژه آمادگی موثر ناوگان تحت پوشش شرکت های حمل‌ونقل کالای استان و افزایش قابل توجه صدور بارنامه‌ها علی رغم محدودیت‌های اقتصادی و همچنین تبعات ناشی از گسترش بیماری کووید ۱۹ (کرونا) ازاهمیت بالایی برخوردار است.
,
 
,
سیاهپور با بیان اینکه فارس با بیش از ۳۶ هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه سنگین باری و حمل فرآورده های نفتی فعال (۶/۱۰درصد) رتبه نخست کشور را در این زمینه داراست، اظهار کرد: ضمن آنکه از نظر فعالیت مستقیم بیش از ۵۵ هزار راننده حرفه ای حمل و نقل جاده ای کالا (دارای کارت هوشمند) نیز در جایگاه اول کشور قرار دارد.
,
 
,
این گزارش حاکی از آن است که از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد بارنامه صادره در مقایسه با سال گذشته یک درصد کاهش و تناژ جابجا شده نیز یک و نیم درصد کاهش داشته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه