اخبار داغ

فرمانده سپاه جوادلائمه(ع)خراسان شمالی:

کارجهادی و ترویج فرهنگ اشتغال و تلاش از رسالت های بسیج است

کارجهادی و ترویج فرهنگ اشتغال و تلاش از رسالت های بسیج است
سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه باید بسیجیان به دنبال کار جهادی و ترویج فرهنگ اشتغال و تلاش باشند، گفت: بسیجی با شناخت اولویت ها و ضرورت های هر منطقه در خدمت به مردم باید حضور تعیین کننده ای داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی امروز در جمع ائمه جماعت ، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و اهالی منطقه گیفان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از دیرباز به دنبال القاء ناکارآمدی نظام بوده و تمام توان خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

وی ادامه داد: جنگ هشت ساله ، فتنه های مختلف ، تحریم ها و تهدیدها در راستای مقابله همه جانبه دشمن دربرابر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

,

 

,

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی اظهار کرد: دشمن به دنبال تحمیل جنگ هوشمندانه در داخل و خارج از کشور است ، تا پشتوانه های انقلاب اسلامی را متزلزل و نابود کند.

,

 

,

این مقام مسئول اضافه کرد: تنها راه حفظ انقلاب و نظام مقدس اسلامی ، تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت ، تبیین و ترویج آن در جامعه است و همه بسیجیان در این زمینه باید پرچمدار باشند.

,

 

,

سردار فرجی به افتخارات بسیج در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی بن بست شکن است و ما را به  سمت رشد و توسعه هدایت کرده و به پیشرفت می رساند .

,

 

,

وی با بیان اینکه باید بسیجیان به دنبال کار جهادی و ترویج فرهنگ اشتغال و تلاش باشند، ادامه داد: با شناخت اولویت ها ، ضرورت ها در هر منطقه بایستی به مردم خدمت رسانی و در همه عرصه ها حضور تعیین کننده ای داشته باشند.

,

 

,

فرمانده سپاه خراسان شمالی اولویت ماموریت های استان را کمک و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: سپاه و بسیج علاوه بر دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن ماموریت بزرگتری دارد و آن هم  کمک و خدمت رسانی به مردم استان و تمام آزادی خواهان جهان است.

,

 

,

سردار فرجی یکی از نمونه های کمک و خدمت رسانی به مردم را طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی در 3 فازحمایتی ، مراقبتی و نظارتی فعالیت دارند که در فاز اول ، بیمار یابی ، انجام تست کرونا و حمایت از بیماران کرونایی  و اهدا بسته مواد غذایی به خانواده های نیازمند است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در فاز دوم طرح شهید سلیمانی تیم های مراقبتی حضور داشته که در بیمارستان ها و مراکز درمانی به خدمت رسانی به بیماران و کمک به کادر درمان مشغول هستند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه