اخبار داغ

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد؛

کشف ۱۳ هزار ۷۵۰ جعبه داروی سرقتی در نیشابور

کشف ۱۳ هزار ۷۵۰ جعبه داروی سرقتی در نیشابور
حسینعلی زاده گفت: داروهای سرقتی یکی از شرکت‌های داروسازی در نیشابور کشف ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا حسینعلی زاده، رئیس پلیس شهرستان نیشابور ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک و نگهداری دارو داخل خانه‌ای در یکی از روستاهای بخش میان جلگه شهرستان نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی عشق‌آباد در تحقیقات اولیه میدانی متوجه شدند داروها در ساعات خلوت و شبانه بارگیری و از روستا به مقصد نامعلومی خارج می‌شود.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به مشکوک بودن فعالیت‌های متهمان و از طرفی حساسیت موضوع دستورات لازم مبنی بر رصد اطلاعاتی و پلیسی موضوع صادر و در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد داروها سرقتی است.

,

حسینعلی زاده خاطرنشان کرد: همزمان با این تحقیقات گزارشی از سرقت دارو از یک شرکت دارویی متعلق به یکی از شهرستان‌های هم‌جوار به نیشابور واصل که پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضایی، شب گذشته دو متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۱۳ هزار ۷۵۰ جعبه دارو شامل ۲۴ قلم (انواع شربت‌ها و قرص) کشف و ضبط شد.

,

متهمان در مواجه با ادله و مستندات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی اعتراف کردند: یکی از آنان در ارتباط با یک شرکت دارویی، پس از سرقت داروها در چند مرحله با کمک و همدستی فردی دیگری آن‌ها را در خانه‌ای در یک روستا دپو و در ادامه با سو ء استفاده از نام شرکت، داروها را در استان‌های دیگر به فروش می‌رساندند.

,

برابر نظر شاکی پرونده ارزش ریالی دارو‌های سرقت شده حدود ۷ میلیارد ریال است که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه