اخبار داغ

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در آموزش عالی کاشمر/ واکسیناسیون دانشجویان منطقه ترشیز آغاز شد

راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در آموزش عالی کاشمر/ واکسیناسیون دانشجویان منطقه ترشیز آغاز شد
معماریان از آغاز واکسیناسیون دانشجویان منطقه ترشیز از ۲۲ شهریور هم‌زمان با سراسر کشور در مرکز آموزش عالی کاشمر خبر داد و گفت: مرکز تجمیعی آموزش عالی آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به دانشجویان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی معماریان، رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: فعالیت نخستین مرکز تجمعی واکسیناسیون دانشجویان منطقه ترشیز در محل مرکز آموزش عالی کاشمر راه‌اندازی شد و از امروز شاهد فصل جدیدی از همکاری این مرکز دانشگاهی برای مقابله با کرونا خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌سازی مرکز آموزش عالی کاشمر در جهت افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون، خاطرنشان کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون آموزش عالی ویژه دانشجویان است و به دانشجویان منطقه ترشیز با همراه داشتن کارت دانشجویی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از روز دوشنبه ۲۲ شهریور خدمات واکسیناسیون ارائه می‌کند.

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر با بیان اینکه این مرکز به‌صورت پیوسته و در دو شیفت صبح و عصر فعالیت می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم با واکسیناسیون دانشجویان در آینده نزدیک شاهد برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت حضوری و اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و فوق‌برنامه در مراکز دانشگاهی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه