اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

روایت گری میدانی در مرکز موزه دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می شود/برگزاری 700 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

روایت گری میدانی در مرکز موزه دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می شود/برگزاری 700 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس
کریمی گفت: با توجه به ضرورت تبیین نقش استان مرکزی در دفاع مقدس برای نسل جوان در طول یک هفته نمایشگاه راویان برجسته دفاع مقدس در نمایشگاه حضور پیدا می کنند و برنامه های روایت گری نیز تدارک دیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛  غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز (یکشنبه) در نشست کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی گفت: در راستای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان مرکزی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی با ۲۵ کمیته و ۱۶ کارگروه تخصصی و با حضور اقشار، آحاد مردم و فعالین فرهنگی و اجتماعی فعال شد و مهمترین برنامه ها در سالجاری از ۳۰ شهریور تا ۷ مهر ماه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور ویدئو کنفرانسی ریاست محترم جمهوری، رژه حماسی و اقتدار موتور سواران نیروهای مسلح استان، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در محل موزه فرهنگی استان و در برخی شهرستان ها، نواختن زنگ مقاومت در مدارس به شرط بازگشایی در اول مهرماه، حضور کارکنان نیروهای مسلح در نماز جمعه و اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در سالجاری است.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد:  نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و علمی که در موزه دفاع مقدس برگزار می شود برنامه های فرهنگی و محتوایی ویژه ای درنظر گرفته شده که با حضور پیشکسوتان، کارشناسان و فعالین فرهنگی برگزار می شود.

,

وی بیان کرد:  با توجه به ضرورت تبیین نقش استان مرکزی در دفاع مقدس برای نسل جوان در طول یک هفته نمایشگاه راویان برجسته دفاع مقدس در نمایشگاه حضور پیدا می کنند و برنامه های روایت گری نیز تدارک دیده شده است.

,

کریمی ادامه داد: نقد و بررسی کتاب های دفاع مقدس و رونمایی از کتاب های تازه تهیه شده از برنامه های دیگر نمایشگاه است که پیشکسوتان در کنار کارشناسان هنری و ادبی در غرفه کتاب حضور پیدا می کنند.

,

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت های لازم در نمایشگاه پخش زنده از مراسمات و برنامه ها از شبکه استانی در دستور کار قرار گرفته و انتظار می رود با مستنداتی فاخر در این راستا مورد توجه ویژه قرار گیرد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در ادارات، سازمان ها و نهادها از هفته دفاع مقدس شروع خواهد شد و انتظار داریم تا پایان سال بیش از ۳۰ هزار پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی تجلیل آنها صورت پذیرد.

,

وی با تقدیر از کمیته روابط عمومی بیان کرد: خوشبختانه کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی کنگره شهدای استان مرکزی در طی سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های رسانه ای اقدامات قابل توجهی انجام داده و امروز انتظاری که از عزیزان رسانه ای داریم توجه ویژه به برنامه های چهل و یکمین هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

,

کریمی تأکید کرد: ابتکار و خلاقیت در پوشش و اطلاع رسانی برنامه های دفاع مقدس برای جذب مخاطب از ضرورت های کار رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت است و امیدواریم رسانه ها همچون گذشته خوش بدرخشند و اقدامات ماندگار انجام دهند.

,

وی گفت: توجه به برنامه های شهرستانی در هفته دفاع مقدس اولویت کاری رسانه ها باشد چراکه برنامه های قابل توجهی در این هفته توسط شهرستان ها انجام خواهد شد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس هدف گذاری شده و با توجه به استقبال ادارات، سازمان ها و نهادها قطعا تا روزهای آینده حجم برنامه ها افزایش پیدا می کند و محوریت کلیه برنامه های دفاع مقدس در سالجاری تحقق و تبیین شعار حماسی "مامقتدریم" است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه