اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد اعلام کرد

برگزاری یادواره شهدای سرخ‌رود محمودآباد با حضور رئیس مجلس

برگزاری یادواره شهدای سرخ‌رود محمودآباد با حضور رئیس مجلس
اسماعیل ابراهیم‌نژاد گفت: یادواره شهدای گرانقدر دفاع مقدس در روز پنجشنبه هفته جاری در شهر سرخ‌رود محمودآباد در طلیعه هفته دفاع مقدس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اسماعیل ابراهیم‌نژاد امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری یادوآره شهدا توسعه و ترویج فرهنگ شهادت و الگوپذیری از آنان در زندگی خواهد بود.

وی افزود: راه و نام شهیدان برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاودانه شده و بررسی زندگی آنان نمونه‌ای کامل از یک مجاهد فی سبیل ا... است که باید به تصویر کشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با اشاره به اهمیت برگزاری یادوآره شهدا خاطرنشان کرد: امروزه می‌توان با برگزاری چنین مراسماتی فرهنگ‌سازی درست برای جوانان داشته باشیم تا ادامه دهنده راه آنان باشند.

ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: راه شهدا مسیر انقلاب است و نباید در ادامه مسیر انقلاب از کوچک‌ترین کاری غافل بمانیم.

وی گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی؛ جنگ با گروه‌های ضدانقلاب، منافقان و هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل و شهدای زیادی را تقدیم کردیم بنابراین ادامه راه آنان وظیفه و رسالت سنگین و مهم ما است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با اشاره به اینکه یادواره شهدای انقلاب اسلامی در سرخ‌رود برگزار می‌شود، بیان کرد: این مراسم با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر روز پنجشنبه 25 شهریور ساعت 5 عصر در محوطه حسینیه وزراء‌محله این شهر برگزار خواهد شد.

ابراهیم‌نژاد در پایان یادآور شد: یادوآره شهدا که میزبان آن خود شهدا هستند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه