اخبار داغ

فرماندار بهاباد :

ارائه کارت واکسیناسیون والدین دانش آموز شرط لازم قطعی شدن فرآیند ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس‌ بهاباد

ارائه کارت واکسیناسیون والدین دانش آموز شرط لازم قطعی شدن فرآیند ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس‌ بهاباد
از امروز ارائه کارت واکسیناسیون والدین دانش آموز شرط لازم قطعی شدن فرآیند ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس‌ شهرستان بهاباد بوده و همچنین دریافت هرگونه خدمات اداری در شهرستان بهاباد منوط به ارائه کارت واکسیناسیون خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یزدرسا، فرماندار بهاباد با اشاره به پایین بودن درصد ‌واکسیناسیون کرونا در جامعه هدف شهرستان بهاباد گفت: بنابر پیش بینی و تحلیل الگوی زمانی موج‌های اول تا پنجم کرونا و به احتمال زیاد چهل و پنج روز تا دوماه دیگر، کشور ایران درگیر موج ششم خواهد شد و در هفته‌های پیش رو تا قبل از فراگیری موج ششم، می‌بایست با اقدام به واکسیناسیون و تسریع در انجام آن موجب قطع زنجیره ابتلا و پیشگیری از مرگ و میر هموطنان شویم؛ هم اکنون در شهرستان بهاباد منابع و ذخایر کافی برای واکسن برای افراد بالای ۱۸ سال وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
محمدمهدی خانی‌زاده افزود: در شهرستان بهاباد بعضا تبلیغات منفی علیه واکسن کرونا باعث کاهش استقبال مردم به خصوص در روستاها گردیده که انشاءا... بتوانیم قبل از شروع پیک ششم کرونا، با کمک و همراهی مردم شاهد تسریع و افزایش افراد واکسینه شده در شهرستان بهاباد باشیم.
,
 
,
 به گزارش یزدرسا، موضوعات ذیل در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای‌ شهرستان به تصویب رسید:مقرر شد ثبت‌نام قطعی دانش آموزان در مدارس شهرستان بهاباد منوط به ارائه کارت واکسیناسیون والدین دانش آموزان باشد.
,
 
,
 مقرر گردید از تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ شیفت عصر مرکز تجمیعی واکسیناسیون واقع در مدرسه الزهرا از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب فعال گردد(شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ می‌باشد) و افراد بالای ۱۸ سال واکسینه شوند. شیفت عصر مراکز واکسیناسیون روستایی نیز با نظر مرکزبهداشت، در خانه‌های بهداشت مورد نیاز به ویژه در روستاهای بخش مرکزی فعال گردد.
,
 
,
کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان بهاباد، خدمات خود را به شهروندان فقط با ارائه کارت واکسن انجام داده و به افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند، هیچگونه خدماتی ارائه نگردد و این مورد مشمول شوراها و دهیاری‌هایی که اهالی آن منطقه به این امر کم توجهی نموده‌اند نیز خواهد بود. 
,
 
,
ناحیه مقاومت بسیج در خصوص اطلاع‌رسانی و شناسایی افراد واکسینه نشده در قالب طرح سردار شهید سلیمانی جهت معرفی برای واکسینه شدن افراد اقدام نماید. 
,
 
,
به علت پایین بودن درصد واکسیناسیون در روستای علی‌آباد جلگه و بی‌توجهی شدید و عدم همراهی اهالی‌ این روستا با سیاست‌های نظام سلامت کشور و در راستای سیاست‌های تشویقی و تنبیهی، مقرر شد به جای خانه بهداشت علی‌آباد، خانه بهداشت روستای دهنوملااسماعیل به عنوان خانه بهداشت اصلی معرفی و فعال گردیده و خانه بهداشت روستای علی‌آباد تعطیل و بهورز آن در خانه بهداشت روستای دهنوملااسماعیل مستقر و اهالی روستای علی‌آباد جهت انجام امور به خانه بهداشت روستای دهنوملااسماعیل مراجعه نمایند؛ کلیه بهورزان نیز باید نسبت به اقناع اهالی و حضور کامل در محل کار خود (ساعت اداری و غیر اداری) جهت انجام واکسیناسیون اقدام نموده و مرکز بهداشت نظارت لازم را به عمل آورده و اطلاعات را سریعاً در سیستم بهداشت بارگذاری نماید. 
,
 
,
 به منظور واکسیناسیون کارگران مقرر شد هماهنگی لازم با معادن و کارخانجات انجام شود.
,
 
,
جهت تبلیغ و تشویق مردم به واکسینه شدن مقرر شد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلسه‌ای با روحانیون برگزار نماید و تبلیغ لازم جهت اقناع سازی مردم برای واکسینه شدن از سوی ادارات، روحانیون، شوراها، دهیاری‌ها، معتمدین محلی و بخشداری های شهرستان برای جامعه هدف در اسرع وقت و قبل از پیک ششم انجام شود.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه