اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران:

پیش‌گرفتن سیاست "وی او دی"ها توسط تلویزیون کاملاً ناقض سیاست است/ هیچ کشوری در جهان به اندازه ما نخبگان خود را نابود نمی‌کند

پیش‌گرفتن سیاست "وی او دی"ها توسط تلویزیون کاملاً ناقض سیاست است/ هیچ کشوری در جهان به اندازه ما نخبگان خود را نابود نمی‌کند
احسان شاه‌قاسمی گفت: رسانه یک سیاستی دارد و پیش گرفتن سیاست "وی او دی"ها کاملاً ناقض با سیاست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو هیئت علمی دانشگاه ارتباطات دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: وقتی ما می بینیم سلبریتی ها به وجود می آیند و اگر ما نبینیم آن ها محو و نابود می شوند از همان جایی که آمدند به همان جا بر می گردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
فالوور این سلبریتی ها آدم های با سواد و استادان دانشگاه هستند
, فالوور این سلبریتی ها آدم های با سواد و استادان دانشگاه هستند,
 
,
احسان شاه قاسمی ادامه داد: مشکل این است که آدم های باسواد و استادان دانشگاه فالوور این سلبریتی ها هستند. مشکل این است که مسئولان برای اینکه رأی بیاورند متوسل به این سلبریتی ها می شوند، من تماس های زیادی از طرف مسئولان داشتم که می پرسیدند که چطور می توانند بهتر استفاده کنند.
,
 
,
مسئولین برای رای آوردن متوسل به سلبریتی ها می شوند
, مسئولین برای رای آوردن متوسل به سلبریتی ها می شوند,
 
,
وی افزود: مسئولان در جمهوری اسلامی اگر واقعاً قرار است که این اتفاق بیفتد خودمان را اذیت نکنیم و خودمان را با مکافات تحریم و ... بدبخت نکنیم و سیاستی لیبرال پیش بگیریم و سختی نکشیم.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: اگر قرار است که ما این کار را انجام دهیم و اگر قرار است اصطلاحی که در تلویزیون وجود دارد مهمانان مردم آور یعنی کسانی که شما به تلویزیون می آورید بیننده هایتان افزایش پیدا می کند هیچ اشکالی ندارد اکثر تلویزیون های جهان این گونه عمل می کنند و سرپرستگی  تجاری دارند، اگر قرار باشد تلویزیون ما این کار را انجام دهد یک سند در صدا و سیمای خودمان بنویسیم که ما می خواهیم چه کاری انجام دهیم؟
,
 
,
شاه قاسمی گفت: این نمی شود که به صرف اینکه یک سلبریتی می تواند برای ما مخاطب درست کند سلبریتی را بیاوریم و بگوییم که این تلویزیون، تلویزیونی اسلامی است و هیچ تلویزیون دیگری هم کنار این نباشد چون ما می خواهیم که مدیریت کنیم. 
,
 
,
هیچ کشوری در جهان به اندازه ما نخبگان خود را نابود نمی کند
, هیچ کشوری در جهان به اندازه ما نخبگان خود را نابود نمی کند,
 
,
وی ادامه داد: هیچ کشوری در جهان به اندازه ما نخبگان خود را نابود نمی کند، نخبگان ما دانش آموزان هستند که برای صدها و هزار سال در منطقه خطرناکی بوده و هستیم، در کنار دست ما آیا کسی فکر می کرد که در سال ۲۰۱۰ چنین جنایاتی را داعش در عراق و سوریه کند، در سال ۱۹۹۰ چه کسی فکر می کرد که ممکن است طالبان به افغانستان بیاید و دست به آن جنایات بزنند، ما در یک منطقه بسیار خطرناک هستیم اما زنده ماندیم یکی از معدود کشورهای جهان که زنده مانده ایم برای سال های سال متکی به استعدادهایمان بوده ایم.
,
 
,
این کارشناس تاکید کرد:  من از این نمی ترسم که کسی من را نژاد پرست می داند برای اینکه این نژاد پرستی نیست و واقعیت است، بچه های ما مستعد هستند مشکلات ما را این بچه ها بایستی حل کنند، آن کسی که را دارید می سازد و پنهان کارترین هواپیمای آمریکایی را می زند مطمئن باشید که یک دانش آموز ممتاز است که با کمترین دستمزد این سامانه را ساخته است و شاید ماهی ۵-۴ میلیون بیشتر هم نداشته باشد واقعاً اطلاعی ندارم ولی ما متکی به این ها بودیم صدا و سیما این ها را تحقیر می کند. یعنی هیچ کس به دانش آموز ممتاز ما جایزه نمی دهد و همکلاسی تنبلش را به تلویزیون می برد و پشتک می زند و می گوییم این استعداد ایران است و ۵۰۰ میلیون هم در جیبش می گذاریم.
,
 
,
پیش گرفتن سیاست وی او دی ها توسط تلویزیون کاملاً ناقض با سیاست است
, پیش گرفتن سیاست وی او دی ها توسط تلویزیون کاملاً ناقض با سیاست است,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: گذشته از این اگر این پول را هم ندهیم با شهرتی که پیدا می کند در ماه ۶۰-۵۰ میلیون می تواند کسب درآمد کند و آن ۵۰۰ میلیون هم مهم نیست. رسانه یک سیاستی دارد و سیاست وی او دی ها را پیش گرفتن کاملاً ناقض با سیاست است همان وی او وی ها را با ظاهر، رنگ و بوی اسلامی در صدا و سیما دارید.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه