اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز:

مرحله پانزدهم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در البرز آغاز می‌شود/ آزادسازی ۲۰ زندانی و ایجاد ۱۰۰ شغل پایدار در هفته دفاع مقدس

مرحله پانزدهم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در البرز آغاز می‌شود/ آزادسازی ۲۰ زندانی و ایجاد ۱۰۰ شغل پایدار در هفته دفاع مقدس
مهران طیران گفت: اجرای مرحله پانزدهم رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه از ۲۳ شهریور آغاز و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز با اشاره به اینکه اجرای مرحله پانزدهم رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه از ۲۳ شهریور آغاز می شود، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: این مرحله تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهران طیران افزود: در این مرحله محوریت با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است و در کنار اقداماتی که در حوزه مراقبت، واکسیناسیون و نظارت انجام می شود، تیم های سیار امدادرسان با استفاده از ظرفیت یگان موتوری سپاه، بسیج و مردم شکل گرفته است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تیم های مذکور به صورت قرارگاه محله محور با محوریت مسجد فعالیت خود را در قالب طرح شهید سلیمانی آغاز می کنند، اظهار داشت: سبد حمایتی که در این دوره پیش بینی شده است ۴۰ هزار بسته معیشتی خواهد بود و توزیع می شود.
,
 
,
طیران به توزیع ۱۰ هزار بسته نوشت افزار، ۱۸۰۰ دست پوشاک، پخت ۷۵ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان اشاره و تصریح کرد: برنامه ریزی های انجام شده توسط خیرین و سازمان زندان ها زمینه آزادی ۲۰ نفر از زندانیان را فراهم کرده است.
,
 
,
وی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۳ کارگاه اشتغال زایی افتتاح می شود که یک کارگاه آن صنایع دستی و دو کارگاه پوشاک خواهد بود و زمینه اشتغال پایدار ۱۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد. همچنین توسط جهادگران ۳ خانه محروم احداث و ۲۵ خانه مرمت شده است.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بخش عمده ای از کمک‌ها را به سپاه و بسیج داشته است و کمیته امداد هم نقش پر رنگی را ایفا کرد تا همه در خدمت مردم شهید پرور و شریف استان البرز باشیم، همچنین تمام پایگاه های مقاومت آمادگی جمع آوری کمک های مردم را دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه