اخبار داغ

توربین‌هایی که بی وقفه می چرخند؛

نیروگاه یک هزار و ۳۰۰ مگاواتی فردیس؛ روشنی‌بخش تاریکی در پایتخت کشور/ سهم ۲۰ درصدی منتظر قائم از تامین برق تهران و البرز

نیروگاه یک هزار و ۳۰۰ مگاواتی فردیس؛ روشنی‌بخش تاریکی در پایتخت کشور/ سهم ۲۰ درصدی منتظر قائم از تامین برق تهران و البرز
دمای بالای ۵۰ درجه حکایت از وضعیت نیروگاه‌هایی است که در ماه‌های اخیر بار سنگین جبران کمبود برق را به دوش می کشند تا شهروندان البرز با مشکل مواجه نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها توربین‌ها بی‌وقفه می‌چرخند تا برق مورد نیاز مردم تامین شود، در شرایطی سخت و سر و صدای بسیار زیاد که تحمل آن برای هر کسی طاقت فرسا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
دمای بالای ۵۰ درجه حکایت از وضعیت نیروگاه هایی است که در ماه های اخیر بار سنگین جبران کمبود برق را به دوش می کشند تا شهروندان البرز با مشکل مواجه نشوند.
,
 
,
دانک، مدیر عامل نیروگاه شهید منتظر قائم به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ با توجه به شرایط جوی کنونی ۱۳۰۰ مگاوات قابلیت تولید دارد و البته این میزان هم تولید می شود.
,
 
,
مردم در خانه هایشان نشسته و از برق استفاده می کنند و نمی دانند پرسنلی که در مجموعه‌های تولید برق فعالیت دارند روزانه چه سختی هایی را تحمل خواهند کرد.
,
 
,
کارگران نیروگاهی هر کاری از دستشان بیایند انجام می دهند تا مردم در آرامش باشند، البته تنها نیروگاه برق البرز از سال ۹۴ به طور کامل گاز سوز شده است.
,
 
,
حسینی رئیس اداره بهره برداری واحدهای بخار نیروگاه هم به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ پنل آلاینده ها را داریم و به صورت آنلاین میزان CO ،SO و ناکس در اختیار محیط زیست قرار می گیرد.
,
 
,
با پی بردن به مشقت های تولید برق در این روزها هنگام استفاده از وسائل برقی باید به ساعات اوج مصرف و مدیریت صحیح مصرف برق توجه کنیم.
,
 
,
نیروگاه شهید منتظر قائم فردیس که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین نیروگاه های تولید برق در کشور است ۳ درصد برق ایران و ۲۰ درصد برق استان های البرز و تهران را تامین می کند.  

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه