اخبار داغ

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان:

«ایست کار» مهم‌ترین اولویت کمیسیون خدمات شهری است/ کارگران ساختمانی گرگان در ایستگاه ساماندهی

«ایست کار» مهم‌ترین اولویت کمیسیون خدمات شهری است/ کارگران ساختمانی گرگان در ایستگاه ساماندهی
مقسم گفت: با اجرای این طرح کارگران شناسنامه‌دار شده در نتیجه شهروندان با توجه به نیاز خود می‌توانند آنها را در مشاغل گوناگون به کارگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت مقسم در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهارکرد: در چند گذر شهر گرگان، شاهد حضور کارگران ساختمانی و فصلی بوده که علاوه بر اینکه مشکل ترافیکی و بصری ایجاد می شود، جایگاه و منزلت این افراد هم مورد خدشه قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس کمیسیون خدمات، سیما، منظر و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان افزود: لذا یک سوله در جنب کانون طاها واقع در خیابان شهید رجایی، برای ساماندهی این افراد در نظر گرفته شده تا در آن ثبت نام و تشکیل پرونده دهند.

,

وی بیان کرد: با اجرای این طرح کارگران شناسنامه‌دار شده در نتیجه شهروندان با توجه به نیاز خود می توانند آنها را در مشاغل گوناگون به کارگیری کنند.

,

مقسم از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح خبرداد و گفت: کارگران می توانند به این بخش مراجعه کرده و از مزایایی همچون بیمه بهره مند شوند.

,

رئیس کمیسیون خدمات، سیما، منظر و زیست شهری شورای شهر گرگان بیان کرد: در فضای سوله هم فیلم آموزشی ایمنی و بهداشت کار پخش شده تا این افراد با مسائل ایمنی آشنا شوند.

,

وی متذکرشد: اداره و مدیریت سوله به انجمن صنفی کارگران ساختمانی سپرده می شود و برنامه ای هم طراحی می‌کنیم تا نیاز به حضور فیزیکی کارگران به صورت روزانه نباشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه