اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان مطرح کرد؛

کرونا آیینه تمام نمای خدمت جهادگران با تفکر جهادی/ فعالیت ۳۸ گروه جهادی در بحث تدفین اموات کرونایی

کرونا آیینه تمام نمای خدمت جهادگران با تفکر جهادی/ فعالیت ۳۸ گروه جهادی در بحث تدفین اموات کرونایی
رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه منطق تشکیل بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت ها است، گفت: کرونا آینه تمام نمای خدمت جهادگران با تفکر جهادی در دوران نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کاشفی رئیس بسیج سازندگی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با بیان اینکه یکی از مهمترین جلوه های جهادگران عرصه دفاع از سلامت مردم در مقابل ویروس منحوس کرونا، حماسه سازی طلاب جهادی در این عرصه است، گفت: بعد از شیوع بیماری منحوس کرونا علی رغم محدودیت‌های فراوانی که به وجود آمد ولی نیروهای انقلابی مخصوصاً طلاب جهادی همچون کسانی که بر معبر مین قدم می‌گذارند وارد میدان شدند و برگ زرینی در کارنامه نیروهای جهادی رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کاشفی با اشاره به اینکه 38 گروه جهادی شامل 21 گروه جهادی برادران و 17 گروه جهادی خواهران از طلاب، روحانیون و جهادگران بسیجی در استان در دوران شیوع کرونا کار تغسیل و تدفین اموات کرونایی را بر عهده داشته و این روند همچنان ادامه دارد، افزود: این گروه های جهادی شامل 80 نفر بوده و نیروهای جهادی که در موضوع آرامستان ها و تغسیل و تدفین اموات کرونایی با توجه به فرمان مقام معظم رهبری پای کار آمدند، ارتش گمنام جامعه بودند که به وقت نیاز خود را نشان داده و وارد میدان شدند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه وقتی یک کشور از بنیه معنوی، مذهبی و باور و اعتقاد برخوردار باشد، ملت خود را از حوادث حفظ می کند، تصریح کرد: کرونا نشان داد رفتار ملت ایران علی رغم تنگناهای معیشتی قابل مقایسه با سایر کشورها نبوده و این همگرایی و همدلی جوانان گروه های جهادی با مردم آسیب دیده از کرونا تجلی همدلی مومنانه بود.

,

وی  با اشاره به اینکه سپاه، بسیج و تمام گروه‌های جهادی در زمینه مقابله با کرونا با همه ظرفیت پای کار مردم هستند، اظهار داشت: سپاه و بسیج از مردم با مردم و برای مردم بوده و در این زمینه از همه ظرفیت و توان برای خدمت رسانی به مردم استفاده خواهیم کرد.

,

کاشفی با بیان اینکه منطق تشکیل بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت ها است، افزود: کرونا آینه تمام نمای خدمت جهادگران با تفکر جهادی در دوران نیاز است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه