اخبار داغ

شهردار منطقه ۳ کرج:

مراکز نگهداری جوابگوی حجم بالای سگ‌های ولگرد کرج نیست/ اجرای طرح مدیریت آبهای سطحی قبل از سرما

مراکز نگهداری جوابگوی حجم بالای سگ‌های ولگرد کرج نیست/ اجرای طرح مدیریت آبهای سطحی قبل از سرما
علی آرایی گفت: چند ایستگاه نگهداری از سگ‌ها در مناطق مختلف شهر کرج تعبیه شده اما به دلیل ازدیاد سگ‌ها، این مراکز جوابگو نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار منطقه ۳ کرج درباره گلایه مردم نسبت به سگ های ولگرد شهری، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: مکاتبات متعددی با سازمان پسماند صورت گرفته و پیمانکار مدیریت سگ های ولگرد با همان مجموعه پسماند خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی آرایی با اشاره به اینکه به واسطه همجواری منطقه ۳ با حلقه دره موضوع سگ های ولگرد به معضل تبدیل شده است، افزود: چند ایستگاه نگهداری از سگ ها در مناطق مختلف شهر تعبیه شده اما به دلیل ازدیاد سگ ها، این مراکز جوابگو نخواهد بود.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه تلاش شهرداری و مجموعه خدمات شهر بر این است که مراکز نگهداری سگ ها را افزایش دهد، در بخش دیگری اظهار داشت: مدیریت آب های سطحی از شمالی ترین بخش کرج انجام و لوله گذاری صورت گرفته است، قسمت زندان قزلحصار و اتصال آن به آزادی باقی مانده است.
,
 
,
آرایی اتصال فاضلاب شهری به سیستم اگوی شهری را مهم ترین برنامه آبفا دانست و تصریح کرد: در مناطقی مانند کوی مهر با توجه به هزینه هایی که برای صدور جواز،  قیمت فروش واحد و ارزش افزوده بالا وجود دارد، ساخت و ساز غیر مجاز مصداقی نخواهد داشت. 
,
 
,
وی در خاتمه درباره معضل ۷ ساله نخاله های ساختمانی در خیابان آق تپه چهارم غربی، گفت: حجمی از نخاله ها در اثر آزادسازی این خبابان به واسطه تعریض جمع آوری شده است، ۸۵ درصد از تعریض و بازگشایی این محور سال ۹۹ انجام و رقم ریالی ملک های این مسیر هم  تامین شده است.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه