اخبار داغ

افزایش ۵۹ درصدی پرونده‌های قاچاق در مرز بازرگان

افزایش ۵۹ درصدی پرونده‌های قاچاق در مرز بازرگان
مدیرکل گمرک بازرگان گفت: ارزش ریالی پرونده های قاچاق در مرز بازرگان بیش از ۲ میلیارد و ۶۳۴میلیون ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹۶ درصد افزایش دارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مجتبی بازگیر در گفت و گو با خبرنگار ان در خصوص پرونده‌های قاچاق مرز بازرگان گفت: بیشتر پرونده‌های قضایی تشکیل شده در گمرک بازرگان از اول سال ۱۴۰۰ مربوط به گازوئیل ،لوازم یدکی ، انواع چسب ، قطعه های صنعتی، مشروبات الکلی، البسه، دارو، پزشکی، مواد مخدر، مواد آرایشی و بهداشتی،  دنبلان، تریلر و سیگار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۲ میلیارد و ۶۳۴میلیون ریال است و ارزش ریالی این پرونده‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹۶ درصد افزایش دارد.

,

مدیرکل گمرک بازرگان با بیان اینکه تمامی کالاهای قاچاق به کمک دستگاه های کنترلی و سامانه ایکس ری کشف و ضبط می‌شود، گفت : ۸۵ مورد پرونده تشکیل شده در خصوص قاچاق زیر ۱۰ میلیون ریال و ۲۱۰ مورد آن بالای ۱۰میلیون ریال میباشد .

,

بازگیر تاکید کرد: در این مدت یک هزار و ۱۱۰ نفر قاچاق انسان نیز کشف و تحویل مقامات قضایی شده است.

,

وی تصریح داشت: مرز بازرگان به عنوان دروازه ورود ایران به کشورهای اروپایی، یکی از مبادی سه‌گانه تجارت مرزی ایران و ترکیه به شمار می‌رود که به صورت شبانه‌روزی در شمال آذربایجان‌غربی فعال است .

,

گمرک بازرگان در سال ۱۳۰۵ شمسی راه‌اندازی شد و تنها مرز ۲۴ ساعته و بین‌المللی مابین ایران و ترکیه است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه