اخبار داغ

مدیرعامل بنیاد تعاون بسیج خبرداد؛

ایجاد ۱۰۰درمانگاه در شهرستان های کشور تا پایان سال توسط بنیاد تعاون بسیج

ایجاد ۱۰۰درمانگاه در شهرستان های کشور تا پایان سال توسط بنیاد تعاون بسیج
مدیرعامل بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین گفت: این بنیاد تا پایان سال در ۱۰۰شهرستان کشور برای اقشار با درآمد متوسط به پائین درمانگاه خواهد ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حمید رضا تقی زاده مدیرعامل بنیاد تعاون سازمان بسیج در گفتگو با خبرنگار یزدرسا،با بیان اینکه این بنیاد دارای ۶۰درمانگاه در شهرستانهای  کشور می باشد که تمام آنها در ایام کرونا به ارائه خدمات به هم وطنان پرداخته ودر حال حاضر نیز ۱۵درمانگاه این بنیاد مستقیما درگیر ارائه خدمات ویژه به بیماران کرونایی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی که انجام شده تا پایان سال در ۴۰شهرستان دیگر کشورنیز این بنیاد  اقدام به احداث درمانگاه خواهد کرد و بدین ترتیب این بنیاد در ۱۰۰شهرستان کشور درمانگاه هایی خواهد داشت که هدف آنها ارائه خدمات به اقشار با درآمد متوسط به پائین می باشد و ظرف۵سال این بنیاد متعهد شده است که در تمام شهرستانهای کشور اقدام به احداث و راه اندازی درمانگاه برای ارائه خدمات به اقشار با درآمد متوسط به پائین کند.

,

سردار تقی زاده در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اینکه بنیاد تعاون بسیج در ۵محور، فناوری، گردشگری، آموزش و تعلیم وتربیت، فرهنگی هنری رسانه،توانمندسازی و ارائه خدمات مشغول به فعالیت می باشد تصریح کرد: این محورها درقالب۴۰شرکت و موسسه برای اقشار مختلف جامعه ارائه می شود.

,

مدیرعامل بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین با ذکر این نکته که هدف اصلی این بنیاد، ارائه خدمات می باشد خاطرنشان کرد: قطعا این بنیاد در کنار ارائه خدمات، باهدف ارتقا بهره وری به مسائل اقتصادی نیز توجه دارد اما این درآمدبا هدف ارتقا خدمات،صرف توسعه و خوداتکایی همان امور می شود.

,

وی ادامه داد: در بنیاد تعاون هرخدماتی که به مردم ارائه میشود، قطعا دارای قیمت تمام شده منطقی خواهد بود اما این قیمت نسبت به محصولات وخدمات مشابه مجموعه های دیگر قطعا قابل مقایسه نیست .

,

سردار تقی زاده با اشاره به اینکه این بنیاد از طرح ها و ایده های فناورانه حمایت میکند اظهار داشت: این بنیاد در۳۰استان کشور با محوریت معاونین فرمانده هان سپاه های استانی کارگروه هایی متشکل از اعضای اقشار دانش محور بسیج ایجاد کرده است تا از ایده ها و طرح های فناورانه بسیجیان و دیگر آحاد جامعه حمایت لازم را به عمل آورند و سپس در مرحله تجاری سازی وساخت محصول در صورت صلاحدید استان، بنیاد تعاون در سطح کشورمستقیما ورود پیدا کرده و  اقدامات لازم را به نتیجه رساندن پروژه ها انجام خواهد داد.

,

سردارتقی زاده مدیرعامل بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین در پایان این گفتگو در مورد فعالیت های بنیاد تعاون در سطح استان یزد نیز گفت: استان یزد در زمینه  خدماتی که در قالب بنیاد تعاون  ارائه میدهد جز استانهای پیشرو وممتاز کشور می باشد که در قالب اهداف مشخص شده توانسته به موفقیتهای خوبی دست یابد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه