اخبار داغ

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی عنوان کرد؛

تولید ۶۰ محتوای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی خراسان شمالی در اوقات فراغت/ برخورداری ۲۲۰ دانش آموز از پایگاه های مجازی تابستان

تولید ۶۰ محتوای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی خراسان شمالی در اوقات فراغت/ برخورداری ۲۲۰ دانش آموز از پایگاه های مجازی تابستان
علی متقیان با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری 15 پایگاه اوقات فراغت مجازی برای دانش آموزان استثنایی خراسان شمالی فعالیت داشتند، گفت: در این پایگاه ها بیشتر از ۶۰ محتوا توسط مربیان برای این دانش آموزان تولید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی متقیان، رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری 15 پایگاه اوقات فراغت مجازی برای دانش آموزان استثنایی استان برنامه ریزی شده بود، اظهار داشت: براین اساس 220 دانش آموز استثنایی خراسان شمالی در این ایام از خدمات ارائه شده در این پایگاه های مجازی برخوردار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که طرح اوغات فراغت با شعار«هر خانه یک پایگاه و هر دانش آموز یک مهارت» از22 تیرماه آغاز و به مدت هفت هفته در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار شد.

,

متقیان با اشاره به اینکه پایگاه های مجازی در 6 رشته دینی، اجتماعی، هنری، مهارتی، ورزشی و  ادبی فعالیت داشتند، اضافه کرد: براین اساس بیشتر از ۶۰ محتوا توسط مربیان برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان خراسان شمالی تولید شد.

,

این مقام مسئول یادآور شد: گفتنی است که قطعا اوقات فراغت آثار بسیاری بر شخصیت دانش آموزان خواهد داشت و بهترین فرصت برای اجتماعی شدن، تعلیم و تربیت تمام ساحتی و پوشش خلأهای آموزش و پرورش رسمی است.

,

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اوقات فراغت جلوی بسیاری از آسیب هایی که نسل جوان با آن مواجه هستند را می‌گیرد، گفت: آسیب های بین نسلی، مسائل هویتی و بحران افتخار نسل جوان ما را تهدید می کند و اوقات فراغت می تواند این آسیب ها را کاهش دهد.

,

مقتیان با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی در مجموع سه هزار و ۲۴۲ دانش آموز تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۷۴۲ دانش آموز در مدارس عادی به صورت تلفیقی و یک ه‍زار و  ۵۰۰ نفر در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه