اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته/ تداوم وزش باد در شرق و بارش باران در شمال

پیش بینی آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته/ تداوم وزش باد در شرق و بارش باران در شمال
سازمان هواشناسی از تدام بارش باران در استان‌های ساحلی دریای خزر تا روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و تا پایان هفته برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف پیش بینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی برای بیشتر مناطق کشور در ‌پنج روز آینده جوی آرام و آسمانی صاف و استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران پیش بینی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
از امروز تا ‌روز پنجشنبه هفته جاری در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش ‌پراکنده باران رخ خواهد داد.
,
 
,
روز جمعه هم برای گیلان، مازندران و شمال و شرق اردبیل بارش باران و در ارتفاعات این استان‌ها وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت ‌پیش‌بینی شده است.
,
 
,
سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل از امروز تا ‌روز پنجشنبه افزایش می‌یابد که در برخی ساعات خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.
,
 
,
شرق دریای عمان و شمال و مرکز خلیج فارس از امروز تا بعدازظهر فردا مواج پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
سازمان هوانشاسی همچنین از افزایش افزایش سرعت باد و ارتفاع موج تا ۱.۵ متر در مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و استان‌های ساحلی و مناطق شرقی دریای عمان در روز چهارشنبه خبر داد که باعث تلاطم در دریا خواهد شد.
,
 
,
آسمان استان تهران در چهار روز آینده صاف گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی افزایش ابر پیش‌بینی شده است که در بخش‌های غربی و جنوبی این استان گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیز گرد و خاک مورد انتظار است.
,
 
,
شهر تهران امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد را خواهد داشت که بیشترین و کمترین دمای هوا در پایتخت  ۳۵ و ۲۶ درجه است.
,
 
,
شهرکرد امروز دمای ۶ درجه بالای صفر خنک‌ترین و اهواز با ۴۳ درجه بالای صفر، گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه