اخبار داغ

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان:

هفته ناجا؛ فرصتی برای تبیین وضعیت امنیت در جامعه است/ نظم و امنیت محصول جمعی است

هفته ناجا؛ فرصتی برای تبیین وضعیت امنیت در جامعه است/ نظم و امنیت محصول جمعی است
کوروش احمد یوسفی گفت: هفته ناجا فرصتی است که می توان به تبیین و تحلیل وضع امنیت در جامعه و همچنین به تشریح جانفشانی های رزمندگان پلیس پرداخت؛ چرا که این اقدام موجب ایجاد امید و نشاط بیشتر در جامعه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ کوروش احمد یوسفی صبح امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با موضوع برنامه های هفته ناجا با بیان اینکه متغیر نظم و امنیت بسیار بر سایر متغیرها تاثیر گذار است و در هر بخشی که می خواهیم ورود داشته باشیم، پایه آن به طور حتم نظم و امنیت است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با تأکید بر اینکه متغیر نظم و امنیت از سایر متغیرها در عرصه های مختلف تأثیر پذیر است، عنوان کرد: بر همین اساس اعلام می کنند، نظم و امنیت محصول جمعی است بنابراین همه ما در تولید متغیر نظم و امنیت در جامعه نقش داریم.

وی بیان کرد: هفته ناجا فرصتی است که می توان به تبیین و تحلیل وضع امنیت در جامعه و همچنین به تشریح جانفشانی های رزمندگان پلیس پرداخت؛ چرا که این اقدام موجب ایجاد امید و نشاط بیشتر در جامعه می شود و این ایجاد انگیزه سبب می شود که رزمندگان پلیس مأموریت خود را با عشق بیشتری انجام دهند.

احمد یوسفی با اشاره به اینکه هفته ناجا از 17 تا 23 مهر است و شعار این هفته «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» است، اظهار کرد: در این هفته مناسب است که به تبیین چیستی و چرایی نظم، امنیت و تاثیر آن در ابعاد توسعه، تبیین سختی و تلاش های مجاهدانه کارکنان پلیس به جامعه، برنامه ریزی برای ارتقا منزلت و جایگاه پلیس با سخنرانی، تولیدات هنری و غیره، تشویق و ترغیب جوانان نخبه برای جذب به این نهاد و مسائل دیگر پرداخت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه