اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی:

خبرهای خوبی در حوزه مسکن تا ۲ هفته آینده اعلام می‌شود/ ارائه پیشنهاد قیمت‌ مصالح ساختمانی به شورای‌ عالی مسکن

خبرهای خوبی در حوزه مسکن تا ۲ هفته آینده اعلام می‌شود/ ارائه پیشنهاد قیمت‌ مصالح ساختمانی به شورای‌ عالی مسکن
قاسمی با بیان اینمه در دو هفته آینده خبرهای خوبی در خصوص برنامه و هدف دولت در بخش مسکن اعلام می‌شود، بیان کرد: با توجه به قانون جهش تولید مسکن به‌زودی در شورای‌ عالی مسکن قیمت‌ها برای مصالح ساختمانی را پیشنهاد می‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان با بیان اینکه در این نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت ساختمان عرضه‌ شده است، بیان کرد: ما شاخص‌های نوینی را که امروزه در دنیا به‌عنوان توسعه مسکن مطرح است، سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ساخت مسکن را یکی از شاخص‌های مهم توسعه اقتصادی دانست و گفت: آنچه مدنظر است کیفیت، سرعت و قیمت مسکن است که با استفاده از فناوری‌های جدید سعی می‌کنیم مسکن ارزان و باکیفیت دراختیار مردم قرار گیرد و در برنامه‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.
,
 
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ظرف دو هفته آینده خبر خوبی در خصوص برنامه و هدف دولت در بخش مسکن اعلام می‌شود که اقدام عملی و شروع ساخت برنامه مسکن دولت خواهد بود.
,
 
,
قاسمی درباره تامین زمین یک میلیون واحد مسکونی، گفت: برای موضوع زمین هم هیچ مشکلی نداریم و ۱۰ اقدام راهبردی برای توسعه مسکن در وزارت راه و شهرسازی از جمله ایجاد بانک زمین در نظر گرفته‌ایم که برای این اقدام در یک برنامه دو ماهه پیش‌بینی شده‌ به طوری که بخش زیادی از زمین اهداف چهار ساله مسکن تامین شده‌ است.
,
 
,
وی در مورد درباره قیمت سیمان هم گفت: برنامه‌ریزی‌ها انجام‌شده و ما شاهد کاهش قیمت سیمان از عدد بزرگی به یک عدد منطقی بوده‌ایم.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه سامانه اسکان نیز به‌زودی بارگذاری می‌شود، بیان کرد: با توجه به قانون جهش تولید مسکن به‌زودی در شورای‌ عالی مسکن قیمت‌ها برای مصالح ساختمانی را پیشنهاد می‌دهیم.
,
 
,
قاسمی همچنین اعلام کرد: ۲۰۰ هزار واحد باقی مانده است که تلاش بر این است تا پایان سال به اتمام برسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه