اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان:

واکسیناسیون گروه سنی بالای ۱۸ سال در راز و جرگلان آغاز شد

واکسیناسیون گروه سنی بالای ۱۸ سال در راز و جرگلان آغاز شد
رضاعلی یوسفی از واکسینه شدن افراد بالای ۱۸ سال در این شهرستان خبر داد و گفت: تمام افراد گروه سنی بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مراکز و خانه های بهداشت مراجعه و واکسن کووید ۱۹ را دریافت کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا علی یوسفی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در گفتگو با عصر اترک اظهارکرد: جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان  ۳۸ هزار و۳۴۰ نفر است که از کل جمعیت تاکنون ۳۱ درصد از افراد بالای ۳۰ سال ما واکسینه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

 

,

یوسفی افزود : تاکنون ۲۰ هزار و ۹۷ واکسن نیز به رازوجرگلان ارسال شده و همچنان نیز ادامه دارد و ما مشکلی برای واکسن نداریم .

,

 

,

وی با اشاره استقبال کم اهالی بخش جرگلان برای واکسینه شدن، گفت: این مشکل در بخش غلامان نیز وجود داشت که با ورود بخشدار حل شد ولی در جرگلان هنوز با استقبال کم مواجه هستیم .

,

 

,

یوسفی تصریح کرد: باید آمار ۳۱ درصد واکسینه افراد را به ۷۵ درصد برسانیم تا از وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا به زرد و آبی برسیم.

رئیس شبکه بهداشت راز و جرگلان تاکید کرد: تا زمانی که شیوع کرونا ادامه دارد و تمام جامعه هدف واکسینه نشده اند باید ماسک بزنیم و از تجمعات و برگزاری مراسم ها بپرهیزیم و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت کنیم .

,
,
,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در عین حال احتمال ابتلای افرادی که واکسن کرونا دریافت می کنند نیز وجود دارد  بنابراین همچنان تاکید ما برای همه چه آنها که واکسن نزدن چه افرادی که واکسن زدن رعایت پروتکل ها است .

,

 

,

انتهای پیام/ رحیمی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه