اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین خبر داد:

دستگیری ۲۶ نفر از محکومان فراری در صفی آباد

دستگیری ۲۶ نفر از محکومان فراری در صفی آباد
سید سعید عزیزی از دستگیری 26 نفر از محکومین متواری، دستگیری 8 معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر و کشف یک کیلو و 208 گرم موادمخدر از نوع تریاک در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صفی آباد این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سعید عزیزی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار  عصر اترک، در اسفراین با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح برخورد با خرده فروشان وتوزیع کنندگان موادمخدر در مناطق آلوده وجرم خیز شهرستان با همکاری چند اکیپ از پلیس های تخصصی و پاسگاه صفی آباد به مرحله اجرا گذاشته شد . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 8 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در همین رابطه تعداد 26 نفر از محکومین متواری نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند. 

,

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه با تلاش مأموران انتظامی در این طرح مقدار یک کیلو و 208 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک دستگاه قطعات ماهواره کشف شد، اظهار داشت: در این خصوص یک خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد. 

,

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: هدف از تشدید اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی وپاکسازی مناطق آلوده, ایجاد امنیت وآرامش برای مردم است وهمواره ازشهروندان انتظار می رود درصورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک پل ارتباطی 110به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/حسن آبادی 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه