اخبار داغ

در گفت‌وگو با نماینده مجلس مطرح شد؛

کسانی که واردات واکسن را به FATF گره زدند، مجرم هستند/ چقدر کشته لازم بود تا دولت قبل همه ظرفیت‌ها را برای مقابله با کرونا فعال کند؟

کسانی که واردات واکسن را به FATF گره زدند، مجرم هستند/ چقدر کشته لازم بود تا دولت قبل همه ظرفیت‌ها را برای مقابله با کرونا فعال کند؟
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معلوم است fatf در واردات واکسن ملاک نبود گفت: دولت قبل می خواست از آب گل آلود ماهی بگیرد و از این طریق سلامت مردم را به بازی گرفت؛ کسی که fatf را به واردات واکسن گره زده مجرم و خائن است.
[

«هادی بیگی نژاد»، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه افزایش واردات واکسن کرونا در دولت سیزدهم گفت: در شرایط فعلی راه واردات واکست را یاد گرفتیم و تجربه واردات واکسن در کشور زیاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه دولت قبل اراده و جدیت لازم را برای واردات واکسن نداشت ادامه داد: دولت در زمانی که باید به فکر جان و سلامت مردم می باید درپی آن بود که بساط کارش را جمع کرده و کار را تحویل دهد به همین خاطر چندان اراده و انگیزه ای برای واردات واکسن یا نجات جان مردم نداشت.

,

بیگی نژاد با اشاره به اینکه وزارت بهداشت از امکانات داخلی برای درمان کرونا استفاده نکرد تصریح کرد: گروهی از پزشکان در استان لرستان بر روی یک دارو ضد کرونا تحقیق کردند که به طور هوشمند بر روی ویروس کرونا سوار می شد و آن را از بین می برد، تحقیقات اولیه بر روی این دارو در مراکز تحقیقاتی در تهران انجام شد و مشخص شد که بر روی ویروس کرونا موثر است و مقرر شد در فار بعد وارد مرحله تست حیوانی شود اما کار رها شد. گروهی دیگر از پزشکان در استان مازندران به دارویی دست یافتند که بر روی ویروس کرونا اثر بخش بود اما وزات بهداشت در بخشنامه ای اعلام کرد که ادامه کار تحقیقات بر روی این دارو متوقف شود.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اینکه وزارت بهداشت به این داروها که اثرگذاری آنها بر ویروس کرونا اثبات شد اهمیت نداد گفت: چرا داروی رمیدیسیور که اثر منفی آن بر سلامت بیماران بسیار زیاد بود را به طور گسترده تجویز کردند اما اجازه ندادند تحقیقات بر روی داروهای داخلی انجام شود؛ سوال ما از دولت قبل این است که چقدر کشته می دادیم راضی می شدند تا از همه ظرفیت کشور استفاده شود.

,

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در دولت قبل از همه توان برای مقابله با این بیماری استفاده نکرد ادامه داد: داروهایی وجود دارد که تا اثربخشی آنها تا 80 درصد اثبات شد اما وزارت بهداشت اجازه استفاده از آنها را نداد.

,

بیگی نژاد با اشاره به اینکه معلوم است fatf در واردات واکسن ملاک نبود تصریح کرد: دولت قبل می خواست از آب گل آلود ماهی بگیرند و از این طریق سلامت مردم را به بازی گرفتند؛ کسی که fatf را به واردات واکسن گره زده مجرم و خائن است.

,

نماینده مردم ملایر با اشاره به اینکه امروز بدون fatf واکسن به کشور وارد می شود خاطرنشان کرد: برای اثبات بی اثر بودن fatf در واردات واکسن رفتار دولت سیزدهم در افزایش واردات واکسن خود یک سند مهم است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه