اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

آغاز پویش همکلاسی مهربان از فردا در زنجان

آغاز پویش همکلاسی مهربان از فردا در زنجان
جعفر گنج خانلو، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پویش همکلاسی مهربان از فردا در برخی از مدارس استان زنجان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر گنج خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فردا پویش مهربانی 2 با عنوان همکلاسی مهربان در مزار شهدا با نام و یاد شهدا در زنجان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه مجموعه خیرین، اولیا و دانش‌آموزان استان زنجان در این طرح همکاری دارند، افزود: پویش همکلاسی مهربان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان زنجان اجرایی شده است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: پویش همکلاسی مهربان در راستای تهیه بسته‌های کمکی برای دانش‌آموزان و رفع نیازهای اساسی آنها از جمله لوازم التحریر، لباس و کیف و کفش مدرسه است.
,
 
,
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: پویش همکلاسی مهربان در گذشته نیز در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت.
,
 
,
گنج خانلو با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت در روز بازگشایی مدارس نواخته می‌شود.
,
 
,
وی از اجرای برنامه‌های تبیینی و توجیهی در فضای مجازی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: به دلیل عدم اجرای برنامه‌ها به صورت حضوری، از ظرفیت فضای مجازی در این راستا استفاده می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس ویژه دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد نیز برگزار می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه