اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

۱۷درصد از فرهنگیان استان دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند/ مدارس بیش از ۱۵۰ نفر غیرحضوری هستند

۱۷درصد از فرهنگیان استان دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند/ مدارس بیش از ۱۵۰ نفر غیرحضوری هستند
مهدی مودی با بیان اینکه تاکنون ۸۲ درصد فرهنگیان استان دُز اول واکسن کرونا و ۱۷درصد فرهنگیان هم هر دو مرحله از واکسن را دریافت کرده اند، گفت: تا ۱۵ مهرماه تمام فرهنگیان و رانندگان سرویس مدارس واکسینه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مودی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی آموزش حضوری، دانش آموزان آسیب های زیادی را متحمل شدند، اظهار داشت: در این ایام ثابت شد که تدریس مجازی هیچگاه جایگزین آموزش حضوری نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی در رابطه با نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: هفته آینده شبکه شاد با رفع اشکالات رونمایی خواهد شد و آموزش حضوری  تدریجی در سه مرحله برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است و از سوم مهرماه زنگ آغاز تحصیلی دانش آموزان استان به صورت نمادین به صدا در خواهد آمد.

,

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه در استان خراسان شمالی از بین دو هزار و 12 آموزشگاه، 900 آموزشگاه دارای کلاس 15 نفره هستند که این کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد، گفت: در نخستین مرحله حضور دانش آموزان برای مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر و کلاس های زیر ۱۵ نفر دانش آموز در دستور اجرا قرار گرفته اند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین آموزش در مقطع متوسطه اول و دوم در بخش آموزش مهارتی و فنی حرفه ای و مناطق عشایری که ۱۵ درصد به شبکه شاد دسترسی ندارند، به صورت حضوری است.

,

مودی بیان داشت: در مرحله دوم از آموزش حضوری دانش آموزان، مدارسی که تا ۱۵۰ دانش آموز دارند به صورت آموزش ترکیبی، مجازی و حضوری و با برنامه ریزی زوج و فرد پس از واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی فرهنگیان از ۲۰ مهر ماه شروع خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۲ درصد فرهنگیان استان دُز اول واکسن کرونا و ۱۷درصد فرهنگیان هم هر دو مرحله از واکسن را دریافت کرده اند، گفت: تا ۱۵ مهرماه تمام فرهنگیان و رانندگان سرویس مدارس واکسینه خواهند شد.

,

مودی در ادامه به مرحله سوم که شامل مدارس دانش آموزان با ظرفیت بیش از ۱۵۰نفر است اشاره کرد و گفت: این مدارس به صورت محدود و غیرحضوری خواهند بود اما اگر برای دانش آموزی در خصوص آموزش اشکالی ایجاد شد، در طول هفته فقط یکبار کلاس رفع اشکال برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه