اخبار داغ

ثبت ۲ رکورد جهانی برای بسیجی بوکانی

ثبت ۲ رکورد جهانی برای بسیجی بوکانی
با حضور مسئول ثبت رکوردهای ملی ایران و جمعی از مدیران شهرستانی ۲ رکورد جهانی در این شهرستان برای کوتاه قدترین بسیجی ایران در بوکان به ثبت ملی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در این مراسم که در روستای خورخوره بوکان برگزار شد محمد قادرزاده به عنوان کوچکترین و سبک وزن ترین مرد جهان از سوی موسسه ثبت رکورد های ایران معرفی و ثبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

همچنین در این مراسم (محمد قادرزاده) به عنوان کوچکترین بسیجی ایران نیز معرفی و مدال افتخار را از سوی مدیران شهرستانی بر گردن آویخت.

,

مسئول ثبت رکوردهای ملی ایران با اشاره به چگونگی ثبت این رکوردها گفت: موسسه مورد نظر جز سه موسسه ثبت رکورد در جهان است که به این مهم در سطح کشور و حتی آسیا می پردازد.

,

قاسم علی رضایی افزود: این موسسه هیچ گونه همکاری با موسسه گینس در ثبت رکوردها ندارد و بر اساس مصوبه وزارت کشور گینس از سال ۸۸ هیچگونه فعالیتی در سطح کشور نداشته و ندارد.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه شاهد بودیم گینس با شگردهای مختلف سبب مهاجرت نخبگان و قهرمانان ما از کشور شده بود که این مهم در نهایت سبب ابطال مجوز فعالیت این موسسه در کشور شد.

,

رضایی ادامه داد: افشین قادرزاده به عنوان کوچکترین بسیجی ایران امروز ۲ رکورد دیگر جهانی کوچکترین و کم وزن ترین مرد را نیز به ثبت رساند

,

مدیر موسسه ثبت رکوردهای ایران تصریح کرد: این رکوردها به واسطه نبود چنین شاخصه‌ها در سطح جهان رکورد جهانی به شمار می‌آید که امید است سبب نقطه عطفی در زندگی شخصی و خانوادگی وی شود.

,

وی خاطر نشان کرد: افشین قادرزاده با ۲۰ سال سن و ۴۱ سانتیمتر قد و ۶ کیلوگرم وزن لقب کوچکترین و سبک وزن ترین مرد جهان را به خود اختصاص می‌هد اما این رکورد تنها در موسسه ثبت رکوردهای ایران به ثبت می رسد.

,
افشین قادر زاده کوچکترین و سبک وزن ترین مرد جهان در روستای خورخوره در ۵۶ کیلومتری جنوب شرق بوکان زندگی می کند.
,
افشین قادر زاده کوچکترین و سبک وزن ترین مرد جهان در روستای خورخوره در ۵۶ کیلومتری جنوب شرق بوکان زندگی می کند.
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه