اخبار داغ

سخنگوی سازمان هواپیمایی خبر داد؛

جزئیات اعزام هوایی ۶۰ هزار زائر اربعین/ ضرورت اخذ روادید عراق و ثبت‌نام در سامانه سماح

جزئیات اعزام هوایی ۶۰ هزار زائر اربعین/ ضرورت اخذ روادید عراق و ثبت‌نام در سامانه سماح
سخنگوی سازمان هواپیمایی از ضرورت اخذ روادید عراق برای زوار سفرهای اربعین و الزام ثبت‌نام در سامانه سماح قبل از اخذ بلیت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن ذیبخش بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره تصمیمات جدید اعزام زوار اربعین به کشور عراق توضیح داد و گفت: در راستای انجام هماهنگی و انسجام بین ارگان‌های متولی سفر اربعین مقرر شد همه زوار حتما در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام کرد هیچ مسافری خارج از فهرست سامانه سماح در بازه زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ نمی‌تواند بلیت عراق اخذ کند.
,
 
,
ذیبخش ادامه داد: دارا بودن تست منفی کرونا با اعتبار ۷۲ ساعت و تزریق هر دو دز واکسن از ضروریات سفر زوار به عراق است.
,
 
,
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: افرادی که کمتر از ۷۲ ساعت در عراق می‌مانند نیازی به ارائه تست منفی کرونا برای سفر بازگشت از عراق به ایران نیستند و با همین تست منفی کرونا که از ایران می‌گیرند می‌توانند سفر برگشت را هم انجام دهند.
,
 
,
ذیبخش اظهار داشت: برای تأمین ناوگان اعزام این ۶۰ هزار زائر هیچ مشکلی نداریم و بابت دریافت بلیت هم مانعی وجود ندارد و در بازه زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ هماهنگی لازم بابت انجام پروازها صورت گرفته است.
,
 
,
وی گفت: در موضوع قیمت هم تلاش می‌کنیم زوار با قیمت بلیت مناسب به سفر اربعین مشرف شوند.
,
 
,
وی با بیان اینکه مبنای قبلی هماهنگی‌ها بر اساس اعزام ۳۰ هزار زائر بود گفت:‌در حال رایزنی هستیم تا زوار با قیمت مناسب به این سفر معنوی اعزام شوند.
,
 
,
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: طی هماهنگی طرف ایرانی و عراقی لغو روادید مربوط به بعد از سفرهای اربعین است بنابراین حتماً اخذ ویزای عراق برای این سفر ضروری است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه