اخبار داغ

از شبکه چهار سیما؛

پخش مینی سریال جدید «به من اعتماد کن»

پخش مینی سریال جدید «به من اعتماد کن»
فصل اول و دوم مینی سریال «به من اعتماد کن» از بامداد سه شنبه ۲۳ شهریور، پخش خود را در شبکه چهار سیما آغاز می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال «به من اعتماد کن» با موضوع پزشکی در ژانر درام به کارگردانی جان الکساندر (John Alexander) از بامداد سه شنبه ۲۲ شهریور ماه از شبکه چهار در دو فصل چهار قسمتی پخش می‌شود که هر کدام داستانی جداگانه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در فصل اول با کت هارداکر پرستار سخت‌کوش و ماهری آشنا می شویم که از همسرش جدا شده و یک دختر کوچک دارد. او به دلایلی از بیمارستان محل کارش اخراج می‌شود و با هویت یک پزشک به بیمارستانی در اسکاتلند مهاجرت می کند.

,

در فصل دوم،داستان سرهنگ جیمی مک کین روایت می‌شود که درد ستون فقراتش موجب فلج شدنش شده است، هنگامی که بیماران اطراف او به صورت غیرمنتظره فوت می‌کنند او تلاش می کند با تحقیقاتی دشوار و خطرناک، خود را نجات دهد.

,

نویسنده و سازنده «به من اعتماد کن» دن سفتون و بازیگرانی همچون جودی ویتاکر، امون الیوت و لوییس چیمیمبا در آن به ایفای نقش پرداختند.

,

مدیریت دوبلاژ این سریال بر عهده حسین خدادادبیگی بوده و در آن صداپیشگانی همچون علی همت مومیوند، فاطمه نیرومند، نرگس فولادوند، امیرمحمد صمصامی و کسری کیانی حضور داشته اند.

,

علاقه‌مندان به سریال های جدید شبکه چهار می توانند بازپخش این سریال را در ساعت های ۱۱ و ۱۸ همان روز از شبکه چهار سیما تماشا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه