اخبار داغ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه:

۱۲ دستگاه پل جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه احداث می شود

۱۲ دستگاه پل جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه احداث می شود
علی سلیمی از احداث ۱۲ دستگاه پل جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و ساماندهی ابنیه فنی راه ها به منظور افزایش عمر مفید راه و ابنیه، جلوگیری از بسته شدن مسیر در زمان وقوع سیلاب‌های احتمالی حائز اهمیت است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۲ دستگاه پل جدید به منظور رفع نقاط پرحادثه و ارتقای سطح ایمنی در سطح استان کرمانشاه احداث شده و ۱۰ دستگاه پل نیز مورد انجام تعمیرات قرار گرفت.

سلیمی تصریح کرد: به منظور روان‌سازی ترافیک، افزایش سرعت عبور و مرور، افزایش ضریب ایمنی کاربران جاده ای عملیات تعریض ۵۴ دستگاه پل تکمیل شده و سه پل در محور هلشی به صورت پیمانی تعریض شده است.

وی با اشاره به تنقیه بیش از یک هزار دستگاه پل به صورت امانی و پیمانی عنوان کرد: عملیات خاکبرداری و تنظیم سطح و بستر ورودی و خروجی ۴۷۶ دستگاه پل طی پنج ماهه سالجاری انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: به منظور ایجاد بستر مناسب با مطالعات صورت گرفته در جهت اصلاح پیچ های خطرناک، سه دستگاه پل احداث شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: پل علی آبادگروس شهرستان صحنه با پیشرفت ۱۰۰ درصدی آماده بهره‌برداری است و هشت دستگاه پل ۱۲ متری خرپایی برای موارد اضطراری مونتاژ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه