اخبار داغ

رئیس سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرد؛

پیگیری و حل معضل آب گرفتی در ۸۷ نقطه خوزستان

پیگیری و حل معضل آب گرفتی در ۸۷ نقطه خوزستان
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در سفر اخیر خود به خوزستان گفت: این سفر روند اجرای پیشنهادات سفر سال گذشته هیئت بازرسی کل کشور به خوزستان در رابطه با آب‌گرفتگی برخی مناطق این استان پیگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شورای عالی قضائی با اشاره به سفر اخیر خود به خوزستان اظهار کرد: در این سفر روند اجرای پیشنهادات سفر سال گذشته هیئت بازرسی کل کشور به خوزستان در رابطه با آب‌گرفتگی برخی مناطق این استان پیگیری و مشخص شد که بحمدالله این پیشنهادات در دو بخش «انجام مطالعات در حوزه آب‌گرفتگی ۸۷ نقطه خوزستان» و همچنین «احداث حدود پنج هزار واحد مسکونی در مناطق محروم یا آسیب‌دیده ناشی از آب‌گرفتگی» در حال اجرا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: در جلسه اخیر با مسئولان آبفا، شهرداری، استانداری و بنیاد مسکن استان خوزستان، ۱۱ پیشنهاد ارائه دادیم که این پیشنهادها صورت‌جلسه شده و قرار بر پیگیری آنها شد.
,
 
,
همچنین حجت‌الاسلام «عبداللهی» رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به ارائه گزارش جامعی در خصوص مشکلات و مسائل کارکنان دستگاه قضا، مراجعه‌کنندگان به واحدهای قضائی و همچنین نمایندگان قوه قضائیه در دستگاه‌های مختلف کشور پرداخت و گفت: در این زمینه پس از بحث دستورات لازم از سوی رئیس قوه قضائیه برای حل مسائل و مشکلات مطروحه صادر شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه