اخبار داغ

در پیام‌های جداگانه‌ای مطرح شد؛

تبریک وزرای خارجه ۵ کشور به امیرعبداللهیان

تبریک وزرای خارجه ۵ کشور به امیرعبداللهیان
وزرای خارجه ۵ کشور در پیام‌های جداگانه‌ای، رأی اعتماد مجلس به امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان را تبریک گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛«کریستوف لوتوندولا آپالا پن آپالا» معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه جمهوری دموکراتیک کنگو با ارسال پیامی، انتصاب حسین امیرعبداللهیان در سمت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در این پیام تمایل خود برای تقویت بیشتر روابط دوستانه و همکاری با کشورمان را ابراز داشته و برای امیر عبداللهیان در انجام وظایف خود در پست وزارت امور خارجه آرزوی موفقیت کرده است.
,
 
,
همچنین خانم «باتس تسگ باتمونخه» وزیر امور خارجه مغولستان نیز در پیامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رأی اعتماد و آغاز بکار وی را تبریک گفت.
,
 
,
وزیر امور خارجه مغولستان در این پیام ابراز علاقمندی کرد، در جهت تقویت روابط دوستانه دیرینه میان جمهوری اسلامی ایران و مغولستان، به ویژه تقویت تجارت و همکاری‌های اقتصادی با وزیر امور خارجه کشورمان همکاری کند.
,
 
,
«سایمون کاونی» وزیر امور خارجه و دفاع ایرلند در پیامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رأی اعتماد و آغاز بکار را تبریک گفت .
,
وزیر امور خارجه و دفاع ایرلند در این پیام با اشاره به همکاری سازنده با کشورمان ، بر حفظ گفتگوی مستمر با وزیر امور خارجه کشورمان و تداوم همکاریها تاکید نمود.
,
 
,
خانم «رتنو مرسودی» وزیر امور خارجه اندونزی در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رأی اعتماد و آغاز به کار وی را تبریک گفت.
,
 
,
وزیر امور خارجه اندونزی در این پیام ایران را یکی از شرکای مهم اندونزی در منطقه دانست و افزود: توسعه مناسبات در طول ٧٠سال روابط دیپلماتیک، زمینه ارتقاء همکاری‌های فیمابین را فراهم کرده است.
,
 
,
خانم «رتنو مرسودی» ابراز امیدواری کرد، دوستی‌ها و همکاری‌های میان دو کشور، منجر به ایجاد شرایط مناسب‌تر برای هر دو ملت به خصوص در دوران پاندمی کرونا شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه