اخبار داغ

فرماندار سرخس:

آمار روزانه واکسیناسیون کرونا در سرخس به ۲ هزار نفر افزایش می‌یابد/ صدور مجوز تردد از هفته آینده در فرمانداری

آمار روزانه واکسیناسیون کرونا در سرخس به ۲ هزار نفر افزایش می‌یابد/ صدور مجوز تردد از هفته آینده در فرمانداری
رجبی مقدم گفت: حوزه پایش و واکسیناسیون کرونا را در شهرستان سرخس سرعت دادیم و به دنبال این هستیم که آمار واکسیناسیون روزانه را از 800 نفر به 2 هزار نفر افزایش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رجبی مقدم، فرماندار سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در استان خراسان رضوی کاهش گرفتاری کرونا را داریم، اما وضعیت شهرستان سرخس همچنان قرمز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرماندار سرخس تاکید کرد: حوزه پایش و واکسیناسیون کرونا را در شهرستان سرخس سرعت دادیم و به مرکز بهداشت و درمان شهرستان هم اعلام کردیم اگر امکانات و تجهیزات، سالن جدید و زمان بیشتری هم برای واکسیناسیون بخواهند در اختیارشان قرار می‌دهیم.

,

وی خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی در اختصاص واکسن نداریم و به مرکز بهداشت هم برای توسعه واکسیناسیون تاکید کردیم؛ ضمن اینکه نیروهای نظامی و انتظامی هم در کنار کادر درمان برای توسعه واکسیناسیون و ارائه سایر خدمات درمانی آمادگی کامل دارند.

,

رجبی مقدم تصریح کرد: به دنبال این هستیم که آمار واکسیناسیون را روزانه از ۸۰۰ نفر به ۲ هزار نفر افزایش دهیم؛ لازمه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و برخی کسب و کارها این است که تا آبان‌‍ماه آمار واکسیناسیون در شهرستان از ۸۰ درصد عبور کند.

,

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان سرخس بیان کرد: محدودیت و کمبودی در تزریق واکسن نداریم و محموله جدید واکسن هم وارد شهرستان شده است.

,

فرماندار سرخس در ادامه به موضوع تردد جاده‌ای و صدور مجوز تردد اشاره کرد و افزود: روزانه حدود ۳۰۰ نفر برای دریافت مجوز به فرمانداری مراجعه داشتیم و با توجه به دورکاری برخی همکاران و اینکه ازدحام نشود، ستاد تصمیم گرفت که از طریق اداره پست این مجوزها به دست مردم برسد.

,

رجبی مقدم عنوان کرد: با توجه به گلایه‌هایی که از سوی مردم درباره صدور مجوز تردد داشتیم، از هفته آینده صدور مجوزها دوباره توسط فرمانداری شهرستان انجام خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱ بیمار کرونایی در بیمارستان عمومی شهرستان بستری هستند و در هفته اخیر روزانه تا یک فوتی هم داشتیم، اما وضعیت شیوع کرونا در شهرستان رو به بهبود است.

,

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان سرخس تاکید کرد: با تجهیز بیمارستان به دستگاه «سی‌تی‌اسکن» و دستگاه «اکسیژن‌ساز» سیستم درمانی بیمارستان لقمان شهرستان ارتقا پیدا کرده و مردم باید بلافاصله پس از درگیری با این ویروس برای درمان به بیمارستان مراجعه کنند.

,

فرماندار سرخس در پایان خاطرنشان کرد: مراجعات مردم هرچقدر به مراکز واکسیناسیون بیشتر شود ما هم خدمات را افزایش می‌دهیم و این آمادگی هم وجود دارد که مرکز واکسیناسیون را در صورت افزایش مراجعه مردم، شبانه‌روزی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه