اخبار داغ

دادستان استان یزد:

سگ گردانی جرم و سگ فروشان به مراجع قضایی احضار می شوند/نگرانی‌ها از ورود اتباع غیرمجاز به یزد

سگ گردانی جرم و سگ فروشان به مراجع قضایی احضار می شوند/نگرانی‌ها از ورود اتباع غیرمجاز به یزد
حدادزاده گفت: در پارک ها نیز به همه نگهبانان پارک ها دستور داده شده تا در صورت مشاهده هر گونه سگ گردانی در پارک ضمن جلوگیری، با آن برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، به دنبال برخی مسائل و آسیب ها اجتماعی که اخیرا در استان یزد گلایه های مردم را به همراه داشته است، مهم است که به همه آنها در اذهان عمومی پاسخ داده شود و آوردن مسئولان به کارزار پاسخگویی جز اولویت های یک رسانه باید باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

پیگیری تخلفات شورای پنجم شهر یزد به ویژه در مسائل عمرانی، مدیریت آب و تعرض به خط انتقال آب، ورود دادستانی به برخی حقوق عامه مانند وضعیت سیمان، نان و لبنیات، و اقدامات دستگاه قا برای کاهش ورودی های زندان از جمله مسائلی بود که در بخش اول این گفتگو منتشر شد. .(بخش اول را اینجــــا بخوانید)

,

بسیاری از این موارد که به حقوق عامه مردم و بیت المال برمی گردد شاید در بین همه سوالات بیشتر به چشم بیاید که یزدرسا برای واکاوی و رسیدن به این سوالات با محمدرضا حدادزاده دادستان استان یزد به گفتگو نشسته است که بخش دوم ان در ادامه منتشر می شود.

,

محمدرضا حدادزاده دادستان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به افزایش گلایه مندی ها در خصوص سگ گردانی در پارک ها واماکن عمومی اظهار کرد: معضل سگ گردانی موجب سلب آسایش مردم در اماکن عمومی به ویژه در پارک ها است و گاها موجب آسیب به کودکان و وحشت ان ها می شود به همین دلیل مصداق عملی است " سلب آسایش عمومی" تلقی می شود و جرم است.

, یزدرسا,

***سگ فروشان در فضای مجازی احضار می شوند

, ***سگ فروشان در فضای مجازی احضار می شوند, ***سگ فروشان در فضای مجازی احضار می شوند,

حدادزاده با بیان اینکه به کلانتری ها ابلاغ شده حتما با این موضوع برخورد کنند افزود: در پارک ها نیز به همه نگهبانان پارک ها دستور داده شده تا در صورت مشاهده هر گونه سگ گردانی در پارک ضمن جلوگیری، با آن برخورد شود.

,

وی با اشاره به خرید و فروش سگ در فضای مجازی استان گفت: با هماهنگی هایی که با پلیس فتا شده، هر کسی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و خرید و فروش سگ می کند ضمن احضار با ان ها برخورد شود.

,

, ,

 

,

***«دوگانه هیئت-سلامت» با همراهی هیئت‌ها خنثی شد

, ***«دوگانه هیئت-سلامت» با همراهی هیئت‌ها خنثی شد, ***«دوگانه هیئت-سلامت» با همراهی هیئت‌ها خنثی شد,

دادستان استان یزد با اشاره به هشدار به برخی هیئت ها در دهه اول محرم در خصوص عدم رعایت پروتکل ها شد عنوان کرد: با عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی وقتی پای جان مردم در میان باشد فرقی نمی کند این عدم رعایت در پارک ها باشد یا یک هیئت مذهبی و در زمان خودش به همه این موارد هشدار داده شده است که خوشبختانه با همراهی بسیار خوب هیئت های مذهبی در یزد امروز شاهد روند کاهشی بیماری کرونا در استان هستیم.پ

,

وی ادامه داد: همراهی و همکاری هیئت های مذهبی بود که بهانه را از افرادی که قصد داشتند دوگانه هیئت و سلامت را راه بیاندازند گرفت و همین همراهی جای تقدیر و تشکر دارد و اگر هشداری هم داده شد از همین جهت بوده است.

,

, ,

 

,

***نگرانی‌ها از ورود اتباع غیرمجاز به یزد با تحولات افغانستان

, ***نگرانی‌ها از ورود اتباع غیرمجاز به یزد با تحولات افغانستان, ***نگرانی‌ها از ورود اتباع غیرمجاز به یزد با تحولات افغانستان,

حدادزاده با اشاره به آخرین تحولات کشور افغانستان و بروز برخی نگرانی ها در بین عامه مردم به دنبال شایعات گفت: طبیعی است با شرایطی که در کشور افغانستان پیش آمده نگرانی ها در خصوص ورود بیشتر اتباع به کشور وجود داشته باشد اما هنوز در این خصوص آمار دقیقی وجود ندارد اما پلیس وظایفی را در مبادی ورودی استان دارد و هر روزه هم با این پدیده برخورد می کند و تعدادی از این اتباع را جمع اوری به مراکز مجاز می فرستد.

,

دادستان استان یزد ادامه داد: معضل ورود اتباع غیرمجاز باید از مبادی ورودی استان های شرقی کنترل شود و تاکید داریم کسانی که به حمل و نقل غیرمجازی این افراد مباردت می ورزند اقدامی مجرمانه را انجام داده اند و برخورد قانونی هم می شود.

,

وی اضافه کرد: اگر قرار است مباحث حمایتی هم وجود داشته باشد باید در همان شهرهای مرزی اتفاق بیافتد تا شاهد ورود اتباع به استان های مرکزی چون یزد نباشیم.

,

, ,

***استدلال حکم تیم شهید قندی برای ما قانع کننده نیست

, ***استدلال حکم تیم شهید قندی برای ما قانع کننده نیست, ***استدلال حکم تیم شهید قندی برای ما قانع کننده نیست,

حدادزاده در رابطه با حواشی که پیرامون تیم شهید قندی یزد رخ داد اذعان کرد: در این خصوص هم با یکی از قضاتی دادگاه بدوی این موضوع که منجر به رای حکم بدوی شده بود صحبت هایی کردیم که معتقد بودند گزارشات کارشناسی و ناظر بازی دلالت بر تبانی داشته است اما اعلام نشد که این تبانی به شکلی بوده است.

,

دادستان استان یزد تاکید بر اینکه این استدلال برای ما قانع کننده نیست گفت: تاکید آن ها بر این بود که تیم شهید قندی نسبت به حکم اعتراض کند که این تیم اعتراض هم کرد اما نتیجه مطلوب استان گرفته نشد بلکه حکم تجدید نظر ابهامات ار بیشتر هم کرد.

,

وی با بیان اینکه این حکم ارتباط مستقیمی با وظایف ما ندارد خاطرنشان کرد: کمیته اخلاق یک نهاد مستقلی است که در تهران کار خودش را انجام می دهد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه