اخبار داغ

عضو فراکسیون زنان مجلس:

ورزشکاران محجبه ترسیم‌گر هویت زن ایرانی هستند

ورزشکاران محجبه ترسیم‌گر هویت زن ایرانی هستند
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: حضور و درخشش بانوان ورزشکار در رقابت‌های پاراالمپیک الگوی موفق زن ایرانی - اسلامی را برای جهانیان ترسیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: حضور و درخشش بانوان ورزشکار کشورمان در رقابت‌های پاراالمپیک آن هم با رعایت پوشش اسلامی هویت زن ایرانی را به تصویر کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: بانوان ایرانی در این عرصه از رقابت‌ها آن هم با رعایت حجاب کامل اسلامی خوش درخشیده و علاوه بر مدال‌آوری و افتخارآفرینی برای کشور، از هویت و ماهیت خود به‌عنوان زن ایرانی، اسلامی و انقلابی دفاع کردند و این مایه بالندگی است.
,
 
,
 
,
عضو فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر اینکه چادر تنها یک پوشش نبوده بلکه الگو و نمادی از فرهنگ، باور و اعتقادات زنان ایران است، بیان کرد: این حضور ورزشکارانمان به خوبی ثابت کرد بر خلاف برخی هجمه‌های روشنفکرنماها، زنان می‌توانند با رعایت موازین اسلامی در حوزه‌های مختلف فعالیت اجتماعی موثر و کارآمدی داشته باشند.
,
 
,
مقصودی خاطرنشان کرد: این حضور و درخشش نشان داد که حجاب نه تنها سد راه و مانعی برای پیشرفت زنان کشورمان نبوده که جلو بسیاری از آسیب‌های زننده را گرفته و می‌تواند به عاملی راهگشا و سازنده تبدیل شود.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه مخالفان اسلام و انقلاب اسلامی مسئله حجاب را به دستاویزی برای مخالفت‌های خود بدل کرده‌اند، افزود: این در حالی است که زنان به عنوان نیمه اثربخش جامعه با رعایت پوشش اسلامی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... خوش درخشیده‌اند.
,
 
,
عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: حضور زنان ورزشکار کشورمان با پوشش و حجاب کامل اسلامی در رقابت‌های پاراالمپیک آن هم با توجه به پوشش خبری این رقابت‌ها در شبکه‌های تلویزیونی کشورهای مختلف، به تنهایی توانست به مقابله با هجمه‌ها و باورهای غلط درباره زنان ایران بایستد.
,
 
,
مقصودی گفت: حقیقت آن است که حجاب اسلامی با فراهم‌سازی محیطی امن، ایمن و با انگیزه و انرژی برای زنان عاملی محرک و نه بازدارنده برای فعالیت‌های آنان است، همانگونه که در اسلام زنان زیادی با حفظ پوشش صحنه‌های درخشانی را خلق کرده و در تاریخ به ثبت رسانده‌اند.
,
 
,
گفتنی است، حضور و پرچم‌داری بانوان ورزشکار کشورمان در رقابت‌ها و اختتامیه پاراالمپیک آن هم با پوشش مناسب و حجاب کامل اسلامی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته و تحسین بسیاری‌ها را برانگیخته است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه