اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

تغییر و تحول مدیران ناکارآمد لازمه امیدآفرینی است/پشت میزنشینی و صرف پاراف کردن یک نامه دردی از مردم دوا نمی کند!

تغییر و تحول مدیران ناکارآمد لازمه امیدآفرینی است/پشت میزنشینی و صرف پاراف کردن یک نامه دردی از مردم دوا نمی کند!
حجت الاسلام شاکری لازمه بازگشت امید به مردم را تغییر و تحولات مدیریتی دانست و افزود: عدم تغییر مدیران ناکارآمد متاسفانه یأس و ناامیدی از وضعیت موجود را در بدنه جوان کشور تزریق می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد شاکری، امام جمعه فردوس در گفتگو با خاورستان با در مورد انتصاب مدیران کل جدید در دولت مردمی ایران قوی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت تاکید کردند، یکی از وظایف و ماموریت‌های مهم دولت سیزدهم، بازسازی و ترمیم اعتماد و امید مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان ,

وی در ادامه لازمه بازگشت امید به مردم را تغییر  و تحولات مدیریتی دانست و افزود: عدم تغییر مدیران ناکارآمد متاسفانه یأس و ناامیدی از وضعیت موجود را در بدنه جوان کشور تزریق می کند.

,

امام جمعه فردوس بیان کرد: اما اینگونه نیست که لازم باشد همه مدیران جا به جا شوند بلکه بررسی می شود اگر مدیری طی این سالیان روحیه انقلابی و جهادی، توجه به تولید ملی و خدمت به مردم را داشته است یا صرف شعار بوده؛ طبیعی است که اگر مدیری در سابقه کاری خود چنین روحیه ای نداشته باید جا به جا شود و در این قضیه هیچ شکی نیست.

,

حجت الاسلام شاکری در ادامه به مهمترین شاخصه های مدیران انقلابی اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص ها مردمی بودن است و اینکه توانایى‌هاى مردم را بشناسد و به کار بگیرد.

,

وی با بیان اینکه مدیر انقلابی معتقد به عدم وابستگی به بیگانگان و ضرورت شجاعت و جسارت در مقام تصمیم گیری است، ادامه داد: برخی مدیران جز ناکارآمدی کارنامه‌ای ندارند، اما باز هم تلاش می‌کنند که در پست فعلی باقی بمانند که می طلبد با درایت دولت وضعیت این مدیران تعیین تکلیف شود.

,

امام جمعه فردوس در ادامه گفت: مردم در این چندسال اخیر دچار سختی، ناعدالتی و اختلال در نظام اقتصادی بودند و با امیدی به دولت جدید رأی دادند که وضع موجود را به نفع مردم تغییر دهد بنابراین تمام تلاش مسئولان و نمایندگان مجلس باید توجه به خواسته مردم و رفع مشکلات آنان و اجرای قانون باشد.

,

حجت الاسلام شاکری در پایان افزود: متاسفانه برخی از مسئولان چشم بسته تنها دل خود را به این خوش دارند که روزی را به شب برسانند که این پشت میزنشینی و صرف پاراف کردن یک نامه هرگز مشکلات مردم را برطرف نمی کند لذا باید به صورت میدانی مشکلات مردم را بررسی و از پیگیری و تلاشی برای رفع آن دریغ نکنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه