اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

ادامه بارش خفیف باران در سواحل دریای خزر و کاهش دما در ۴ استان/ تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور

ادامه بارش خفیف باران در سواحل دریای خزر و کاهش دما در ۴ استان/ تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور
سازمان هواشناسی برای بیشتر مناطق کشور آسمان صاف پیش بینی و اعلام کرد: در روزهای آینده در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران و کاهش دعا رخ خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان بیشتر مناطق کشور در پنج روز آینده صاف و جوی پایدار پیش بینی شده است؛ البته در طی سه روز آینده در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران و غرب گلستان افزایش ابر و بارش‌های خفیف باران را شاهد خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
از روز جمعه این هفته تا اوایل هفته آینده با شمالی‌شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر، بارش باران، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان رخ خواهد داد.
,
 
,
از امروز تا روز پنجشنبه در برخی ساعات در نوار شرقی کشور، سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که این وضعیت در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان بخصوص منطقه زابل شدت بیشتری دارد و خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.
,
 
,
شرق دریای عمان و شمال و مرکز خلیج‌فارس از امروز تا پایان هفته مواج و متلاطم است؛ همچنین دریای خزر از روز جمعه تا اوایل هفته آینده مواج و متلاطم خواهد بود که ارتفاع موج‌ها بین یک تا ۱/۵ متر برآورد شده است.
,
 
,
آسمان تهران امروز صاف و در برخی از ساعت‌ها وزش باد پیش‌بینی می‌شود، این شرایط برای چهار روز آینده نیز حاکم خواهد بود. بیشترین و کمترین دما پایتخت ۳۶ و ۲۴ درجه است. 
,
 
,
اهواز امروز با دمای ۴۴ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با دمای ۶ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه