اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

شکست پروژه واکسن هراسی ضدانقلاب/واکسیناسیون کرونا در لرستان سرعت گرفت

شکست پروژه واکسن هراسی ضدانقلاب/واکسیناسیون کرونا در لرستان سرعت گرفت
سردار کشکولی گفت: پروژه جوسازی ضدانقلاب برای واکسن هراسی شکست خورده و روزانه واکسیناسیون کرونا با استقبال بالای مردم در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مرتضی کشکولی در بازدید از مراکز واکسیناسیون کرونا در بروجرد در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ضد انقلاب و دشمنان به دنبال جوسازی هستند تا با واکسن هراسی و تبلیغات منفی، مردم را از تزریق واکسن منصرف کنند اما خوشبختانه استقبال مردم و آمار ارائه شده از واکسیناسیون نشان می دهد که مردم توجهی به این تبلیغات دشمن ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: تلاش دشمن برای مقاومت مردم در برابر واکسن کرونا، بی نتیجه مانده و هر روز جمعیت هدف در مراکز واکسیناسیون علیه کرونا واکسینه می شوند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: به دلیل وضعیت قرمز همه شهرها که مدتهاست برطرف نشده، در همین راستا تصمیم گرفته شده تا از برخی مراکز واکسیناسیون در شهرستان بروجرد بازدیدی صورت گیرد که در این بازدیدها مشخص شد استقبال مردم از تزریق واکسن رضایت بخش است.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: با توجه به سهمیه ای که به شهرستان بروجرد تعلق گرفته، مشخص شد مردم بروجرد دو الی سه درصد بیشتر از سایر مردم از تزریق واکسن استقبال کردند.

,

وی بیان کرد: تزریق واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند به کاهش شیوع ویروس منحوس کرونا کمک کند.

,

به گزارش سفیرافلاک، هفته گذشته خبری مبنی بر اینکه استقبال مردم بروجرد از واکسن کرونا کم است در فضای مجازی منتشر شد اما با افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون اعلام شد که مردم بروجرد چند درصد بیشتر از سایر شهرستانها از تزریق واکسن کرونا استقبال کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه