اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان یزد:

تعداد شاغلین کسب و کارهای اینترنتی در یزد نامعلوم است/ هیچ اطلاعاتی از اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی در یزد نداریم

تعداد شاغلین کسب و کارهای اینترنتی در یزد نامعلوم است/ هیچ اطلاعاتی از اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی در یزد نداریم
رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت:هیچگونه آمار و اطلاعاتی از تعداد مشاغل و شاغلین فعال در حوزه کسب و کارهای اینترنتی در یزد نداریم و هیچ نظارتی هم برآنها وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا حسنی در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی  در سال ۹۶به صورت کشوری راه اندازی شده و جز محدود مشاغلی می باشد که اتاق های اصناف استانها اطلاعات چندانی از آنها ندارد اظهار داشت: مراحل صدور مجوز فعالیت های کسب و کارهای اینترنتی به صورت مجازی انجام می شود و افرادی که درخواست راه اندازی اینگونه مشاغل را دارند نیازی به مراجعه به اتاق اصناف استان ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: حتی استان به آمار و اطلاعات این سایت هم دسترسی ندارد و به همین علت، بنده به عنوان رئیس اتاق اصناف استان نمی دانم چه تعداد کسب و کار اینترنتی در یزد وجود دارد و چند نفر در آنها شاغل هستند.

,

حسنی با اشاره به اینکه نارضایتی و دغدغه هایی که به علت عدم دسترسی استان به آمار و اطلاعات این کسب و کارها وجود دارد را به مسئولین منتقل کرده ایم خاطرنشان کرد:  طبق قانون نظارت وبازرسی از اصناف بر عهده اتاق اصناف می باشد اما در زمینه کسب و کارهای اینترنتی به این علت که هیچ مشخصات و آمار واطلاعاتی نداریم نمیتوانیم نظارت داشته باشیم وبه همین علت افراد شاغل در این کسب وکارها از نظارت های اتاق محفوظ مانده اند که خود عامل بسیاری از شکایات شده است.

,

رئیس اتاق اصناف استان در پایان ابراز داشت: با تمام مشکلات و عدم دسترسی هایی که اتاق اصناف به این کسب وکارها دارد اما طبق قانون مرجع رسیدگی به شکایات از این کسب و کارها، اتاق اصناف می باشد که متاسفانه تعداد شکایات نیز قابل توجه می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه