اخبار داغ

قطر پتانسیل خوبی در هندبال آسیا دارد؛

رزمگر: برای هر تیم و هر مسابقه سناریو خاصی می نویسیم/ فینال رقابت های آسیایی بین ژاپن و کره جنوبی است

رزمگر: برای هر تیم و هر مسابقه سناریو خاصی می نویسیم/ فینال رقابت های آسیایی بین ژاپن و کره جنوبی است
مدیرفنی تیم ملی هندبال بانوان گفت: از لحاظ تاکتیکی می توانم قول بدهم در شرایط نرمالی هستیم و تیم توانسته به درصد بالایی از آمادگی فنی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ عزت ا... رزمگر، مدیرفنی تیم ملی هندبال بانوان درباره شرایط و آمادگی بازیکنان یک روز قبل از آغاز رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا اظهار داشت: از لحاظ تاکتیکی می توانم قول بدهم در شرایط نرمالی هستیم و تیم توانسته به درصد بالایی از آمادگی فنی برسد اما متاسفانه نقطه ضعف بچه ها آمادگی جسمانی است که سعی می کنیم با تعویض ها و تغییر تاکتیک با توجه به شناخت و آنالیز حریفان، این نقص را مدیریت و کنترل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره بازی نخست تیم ملی ایران با ژاپن نیز افزود: ژاپن تیم خوب، منسجم و دارای سبک و برند در هندبال آسیاست و تجربه حضور در چندین دوره رقابت های جهانی را دارد. من مطمئنم فینال رقابت های آسیایی بین ژاپن و کره جنوبی خواهد بود که اگر این گونه شود، بازی بسیار زیبایی خواهد شد. 
,
 
,
رزمگر درمورد تاکتیک های ایران ادامه داد: با توجه به شناختی که از حریفان تیم ملی داریم، برای هر تیم و هر مسابقه سناریو خاصی می نویسیم و مقابل ژاپن نیز سناریو ویژه ای خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنان بتوانند نقشه های کادرفنی را در زمین پیاده کنند. 
,
 
,
مدیرفنی تیم ملی هندبال بانوان در خصوص انصراف تیم ملی قطر از حضور در این رقابت ها گفت: قطر پتانسیل خوبی در هندبال آسیا دارد اما دولت قطر نسبت به کرونا بسیار سختگیری می کند کما اینکه دعوت خود از تیم ملی ایران را برای برگزاری اردوی مشترک و بازی دوستانه بخاطر همین شرایط کرونا پس گرفت. با این حال امیدوارم سایر تیم ها بازی های خوبی را به نمایش بگذارند و سطح هندبال آسیا را بالا ببرند.
,
 
,
وی درخصوص سهمیه کم شده از آسیا تصریح کرد: با انصراف قطر احتمالا سهمیه آسیا به ۵ تیم کاهش می یابد اما امیدوارم تیم ما بتواند در پایان این رقابت ها یکی از این سهمیه ها را داشته باشد. 
,
 
,
رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا از فردا، ۲۴ شهریور، آغاز می شود و تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت ها از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران به مصاف ژاپن می رود. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه