اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان:

دانش آموزان اصفهانی در مرحله نهایی چهاردهمین لیگ علمی پایا رکورد زدند

دانش آموزان اصفهانی در مرحله نهایی چهاردهمین لیگ علمی پایا رکورد زدند
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان با بیان اینکه 34 تیم از دانش آموزان استان به مرحله نهایی مسابقات لیگ علمی پایا راه یافتند گفت: در مرحله نهایی چهاردهمین لیگ علمی پایا 11 تیم از دانش آموزان استان اصفهان موفق به کسب مدال و مقام برتر و 20 تیم هم موفق به دریافت دیپلم افتخار مسابقات شده و همانند سالهای گذشته در رتبه نخست کشوری ایستادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین رجب‌پور در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به برگزاری چهاردهمین لیگ علمی پایا با هدف تمرین کار مشارکتی، گروهی و کشف استعداد‌های علمی و فرهنگی دانش آموزان اظهار کرد: لیگ علمی پایا به عنوان بزرگترین لیگ گروهی جهان اسلام برای دانش آموزان پایه‌ ششم ابتدایی تا یازدهم است که به صورت تیمی در رشته های پایه تحصیلی خود از قبیل رشته علوم تجربی، فیزیک، ریاضی، علوم پایه و …  برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان با بیان اینکه فراخوان ثبت نام لیگ علمی پایا همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در آبان ماه آغاز می شود افزود: دانش آموزان در قالب تیم های پنج نفره در لیگ شرکت می کنند و در صورت موفقیت در سه مرحله آزمون شهرستانی، استانی و کشوری به مرحله نهایی و بین المللی می رسند.

,

رجب پور از رکورد شکنی و درخشش دانش آموزان استان اصفهان در چهاردهمین لیگ علمی پایا با راه یابی 34 تیم به مرحله نهایی مسابقات خبر داد و تصریح کرد: امسال 564 دانش آموز از استان اصفهان در قالب تیم های پنج نفره در چهاردهمین لیگ علمی پایا شرکت کردند که 34 تیم موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند که در بین استان های کشور بسیار بی نظیر بود.

,

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی نیز 11 تیم از استان اصفهان مقام برتر مسابقات را کسب کرده و مدال آوردند چهار تیم مدال طلا، چهار تیم مدال نقره و سه تیم هم مدال برنز به دست آوردند علاوه بر این 20 تیم دیگر از استان اصفهان موفق به دریافت دیپلم افتخار مسابقات در رشته های مختلف شدند.

,

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان با ارزیابی بسیار خوب از نتیجه چهاردهمین لیگ علمی پایا ابراز کرد: استان اصفهان همواره در مسابقات علمی خوش درخشیده است نتیجه امسال هم عالی بود به گفته مدیران مدارس تیز هوشان این لیگ علمی در واقع یک زمینه سازی و سکوی پرش برای دانش آموزان در المپیادهای جهانی این مسابقات برای مدارس تیزهوشان بسیار حائز اهمیت است.

,

وی با بیان اینکه گستره ثبت نام ها محدود به مدارس تیزهوشان نبود خاطرنشان کرد: کلیه مدارس سطح استان در این لیگ علمی شرکت کردند و حتی دانش آموزان مدارس برخی مناطق محروم استان تا مرحله کشوری نیز راه یافتند که بیانگر رشد علمی دانش آموزان استان اصفهان است.

,

 

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه